کد خبر: 4752
تاریخ انتشار: جمعه 21 مهر 1396 - 23:00   13 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: علی وزیری مدیرعامل باشگاه ایرانجوان و کرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری در خصوص پرونده میلاد شعبانلو صحبتهای جالبی کردند.

به گزارش ورزش بوشهر: با توجه به اتفاقات پیش آمده در انتقال میلاد شعبانلو به ایرانجوان و شکایت باشگاه شاهین و رأی کمیته تعیین وضعیت علی وزیری مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر و کرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر روی خط برنامه رادیومی جمعه با ورزش آمدند و در این خصوص توضیحاتی ارائه کردند.

 

در ابتدا علی وزیری مدیرعامل باشگاه ایرانجوان روی خط آمد؛

با توجه به اتفاقات مربوط به مهدی طارمی این موضوع حساسیت بیشتری پیدا کرده است. قطعا ما اعتراض خواهیم کرد اما هنوز ابلاغ به دست ما نرسیده و بنده هم مثل شما فقط شنیدم! ما کارهایی از قبل پیش بینی کردیم و انجام دادیم اما منتظریم که اول رأی به ما ابلاغ شود. در فوتبال این چیزها هست و خیلی مسئله مهمی نیست!

نمی دانم چرا رسانه های استان این همه مشکلات که در باشگاه های دیگر استان است را به این سرعت پیگیری نمی کنند اما همچین موردی نمی گذارند ثانیه بگذرد.

قطعا این مورد هم از طریق قانون رسیدگی می شود و حتما مدیران مسئول از اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و استانداری و حتی فدراسیون فوتبال انشالله کمک می کنند و مشکل به خوشی جمع خواهد شد.

 

در ادامه کرم ایزدپناه سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر روی خط آمد؛

ما یک ماه پیش در برنامه پسین ورزش اعلام کردیم که این بازیکن با ما قرارداد دارد و امضاء و اثر انگشت دارد و یک ماه و نیم در تمرینات ما بوده است. به هر حال ایشان رفتند به باشگاه ایرانجوان، بنده شخصا در خود هیات فوتبال به جناب آقای حاجی زاده که پیگیر کار بودند گفتم که اینکار را نکنید. این بازیکن قرارداد دارد و قطعا مشکلاتی برای بازیکن و باشگاه ایرانجوان بوجود می آید و ما دوست نداریم مشکلی پیش بیاد. حقیقتا الان هم دوست نداریم به هرصورت تیم شهرمان است. تا اینکه قرارداد را منعقد کردند و ما هم نامه اعتراض آمیزی به هیأت فوتبال نوشتیم و نامه هم به تهران ارسال شد و با پیگیری هایی که انجام شد نامه به کمیته تعیین وضعیت رفت. کمیته هم از دو باشگاه دعوت کرد و در جلسه ای که با حضور بازیکن بود به پرونده رسیدگی کردند. به هر حال تا قبل از اعلام رأی دو هفته فرصت گذاشتند تا بین دو باشگاه توافقاتی صورت گیرد و رضایت بازیکن داده شود تا بازیکن به باشگاه شاهین شهرداری برگردد. که متأسفانه این امر صورت نگرفت. تا اینکه روز چهارشنبه اعلام کردند که رأی از طریق اتوماسیون به هیأت فوتبال استان بوشهر ابلاغ کرده اند. و باشگاه ایرانجوان از دو پنجره نقل و انتقال محروم شده و 95 میلیون تومان هم به طور مشترک جریمه نقدی شده اند، میلاد شعبانلو هم چهار ماه محروم شده است. حقیقتا ما خودمان هم راضی نداریم که باشگاه بزرگی مثل ایرانجوان چنین ضرر و زیانی کند و به هرحال این دوتا تیم تماشاگران زیادی دارند. ما اصلا دوست نداریم باشگاه مردمی ایرانجوان و در رأس آن جناب آقای وزیری از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود.

 

مدیرعامل ایرانجوان در ادامه صحبتهای سرپرست شاهین شهرداری بوشهر گفت:

همانطور که آقای ایزدپناه اشاره کردند این مشکل می تواند با رضایت دو باشگاه ایرانجوان و شاهین در کمیته استیناف حل شود. ما قبل از این هم رضایت آقای شعبانلو را هم صادر کرده بودیم. منتها خواستند صحبتی با شاهین شود تا این بازیکن به ایرانجوان برگردد. کسانی هم که دنبال کار بودند یک مقدار دیر اقدام کردند. همانطور که آقای ازدپناه اعلام کردند هر دو باشگاه همکاری می کنند.. امیدوارم که با رضایت دو باشگاه و همکاری کمیته استیناف رأی برگردد. قبلا مشابه این موضوع بوده و رأی می شود که برگردد!

 

ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری در تأئید صحبتهای مدیرعامل ایرانجوان  یادآور شد؛

همانظور که آقای وزیری اشاره کردند رضایت این بازیکن برای شاهین شهرداری صادر شده و قرار بوده این بازیکن به باشگاه برگردد ما هم روز چهارشنبه خواستیم قرارداد را منعقد کنیم اما اعلام شد که رأی صادر شده است. ما مشکلی با آقای شعبانلو نداریم و باشگاه به این بازیکن احتیاج دارد.

 

وزیری در ادامه افزود:

البته برخی دوستان رفتند به اداره ورزش که صحبتی کنند تا این بازیکن به ایرانجوان برگردد. وگرنه هیچ اختلافی بین این دو باشگاه نیست هر دو تیم شهرمان هستند.

 

علی وزیری در ادامه صحبتهای خود درمورد اعتراض هوادارها به عملکرد ضعیف کادرفنی و همچنین ردپای برخی در نقل و انتقالات این تیم که بنظر پاک و سالم نمی باشد گفت:

هوادارها هر صحبتی که کنند واقعیت را می گویند زیرا که دلشان برای تیمشان می سوزد. به هر حال این کادر در این سالها موفق شده است که تیم را در لیگ یک نگه دارد. و امسال هم که هواداران با خواست خودشان دنبال تغییر مدیریت بودند و حالا هم انتظارشان از تیم بیش از اینهاست. متأسفانه ما نتایج خوبی نگرفتیم که اینهم بر می گردد به آن موقعیتی که ما شروع کردیم زمان کمی داشتیم و تیم ها بازیکنان مدنظرشان را گرفته بودند. و در واقع تمام درها به روی ما بسته شده بود هر جا که می رفتیم می گفتند بدهکارید، از هیات فوتبال تا فدراسیون فوتبال، بازیکنی هم که وجود نداشت. کادر هم در واقع ایثار کرد و کمک کرد و کار کردند ولی الان تماشاگران انتظار دیگری دارند و خودمان هم واقفیم که کادر ضعیف هست و هیئت مدیره هم در تلاش است با تغییراتی که در کادرفنی و بازیکن بتواند بوجود بیاورد تیم بتواند از این وضعیت خارج شود و به نتیجه ی بهتری برسیم و بتوانیم یک جوری جواب زحمات و خدمات تماشاگران را بدهیم.

ولی واقعا مشکلات کار زیاد است. قبلا هم گفتم ما هنوز اسناد باشگاه در اختیار ما نیست یعنی نه اماکن باشگاه، نه تأسیسات باشگاه، درواقع دفتر باشگاه ایرانجوان در حال حاضر در کارخانه یخ سازی است! ما خوابگاه داریم اما بازیکنان ما در هتل زندگی می کنند با هزینه ماهیانه 30 تا 40 میلیون تومانی که هنوز هم نتوانستیم تدمین کنیم. ما دوست نداشتیم از طریق حقوقی وارد شویم و انتظار داشتیم دوستان همراهی کنند. ما الان هیچی دستمان نیست. با توجه به وضعیت بودجه مملکت و استان و تغییراتی سیاسی و اقتصادی در سطح استان که مقارن شد با شروع بازیها هنوز چیزی سر جایش نبود که بتوانند به ما کمک کنند  جابجایی استاندار تا مستقر شدن شهرداری همه اینها یک مقدار زمان می برد و لیگ هم که منتظر ما نمی شود.

در جلسه یکشنبه هیئت مدیره در مورد مطلبی که دوستان بابت وضعیت و اتفاقات نقل و انتقالات باشگاه دارند صحبت خواهیم کرد. تصمیمات باشگاه ایرانجوان بصورت جمعی و در هیئت مدیره گرفته می شود و قطعا اگر مواردی که گفته شده واقعیت داشته باشد خود هیئت مدیره هر طور که صلاح بداند برخورد می کند ما احترامی که به هوادارانمان قائل هستیم بیش از خودمان است و می دانیم حرفی که هواداران می زنند بدون حساب و کتاب نیست.






نظـــرات شمـــا