کد خبر: 50467
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 13:30   14 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

نگاهی به عملکرد شاهین و پارس در لیگ یک؛

هفته ای درخشان برای نمایندگان استان در لیگ یک

ورزش بوشهر: هفته بیستم با دو برد شیرین برای نمایندگان استان همراه بود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بعد از شروع ناامید کننده شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در شروع سال جدید که با دو باخت بد همراه بود. در هفته بیستم هر دو نماینده استان ترمز ناکامی را کشیدند و با دو برد خوب و روحیه بخش همچنان امیدهای خود را برای رسیدن به بالای جدول و صعود زنده نگه داشتند.

شاهینی ها که نیم فصل پر رفت و آمدی را تجربه کردند و با تغییر کادرفنی خود و امادن مهابادی چند بازیکن از این تیم رفتند و و چند بازیکن جدید نیز با نظر سرمربی جدید جذب شد از جمله بازگشت میلاد صارمی کاپیتان اسبق، تا نشان دهند که برنامه قوی برای نیم فصل دوم دارند.

اما پارسی ها روزهای خوبی را در نیم فصل سپری نکردند و با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی عملا نتوانستند بازیکنی جذب کنند و حتی چند بازیکن تأثیرگذار خود را هم از دست دادند.

شاهینی ها در در ایستگاه بیستم در ساوه مقابل میزبان خود که در نیمه دوم جدول قرار دارد با گلی که خیلی زود در دقیقه 8 توسط حسین نخودکار به ثمر رساندند توانستند سه امتیاز حیاتی را به حساب خود واریز کنند . و با 30 امتیاز در مکان هشتم جدول و 8 امتیازی تیم صدرنشین برسانند.

پارسی ها هم در خانه از همان ابتدا نشان دادند که فقط با 3 امتیاز راضی می شوند. نصرتی تیمش را هجومی به میدان فرستاده بود و موفق شد با گلهای سجاد موسوی در دقیقه 15 و کیانوش میرزایی در دقیقه 35 و محمد عبادزاده در دقیقه 86 بردی پرگل را بدست آورند و با قدرت خبر از بازگشت پارس به جمع دادند. البته در دقایق اخر یکی از گلهای از سوی خوشه طلایی ساوه جبران شد اما مانع از برد ارزشمند و مهم شاگردان نصرتی نشد. پارس جنوبی جم با این برد 28 امتیازی و در مکان نهم جدول و در فاصله ی 10 امتیازی با صدر جدول قرار گرفت.






نظـــرات شمـــا