کد خبر: 50471
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 14:28   14 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

نگاهی به عملکرد نمایندگان استان در لیگ دو

عملکرد خوب ، متوسط و ضعیف نمایندگان استان در لیگ دو

هفته چهاردهم لیگ دو با یک برد و یک تساوی و یک شکست برای نمانیدگان استان پیگیری شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهین بندرعامری که اولین سال حضورش در لیگ دو را تجربه می کند فراتر از انتظار ظاهر شده است و در حال حاضر در جمع مدعیان گروه دوم این رقابتها قرار دارد. شاهینی ها در نقل و انتقالات نیم فصل پر جنب و جوش ظاهر شدند و چندین و چند بازیکن در پستهای مختلف به خدمت گرفتند و حتی کادرفنی خود را نیز تقویت کردند. شاگردان نظرزاده در اولین بازی نیم فصل دوم خود مقابل تیم مدعی نفت امیدیه بعد از زدن گل اول خود توسط میلاد دریانوردی ، در اواخر نیمه اول با اخراج کاپیتان خلیلی ده نفره شدند و حتی در دقیقه 88 گل مساوی را هم دریافت کردند اما رامین دهقانی خرید جدید این تیم شادی را به اردوی شاهینی ها برگرداند و در نود و چهارمین دقیقه بازی با سری زیبا گل دوم و حکم برتری شاهین بندر عامری را امضا کرد تا با 24 امتیاز در مکان سوم جدول و 5 امتیازی تیم صدرنشین قرار بگیرند.

 

  

امید گناوه و فاصله گرفتن از صدر جدول

اما دیگر تیم مدعی استان در لیگ دو امید گناوه می باشد. تیمی که هفته ها در نیم فصل اول در صدر جدول حضور داشت.این تیم نیز در نقل و انتقلات نیم فصل رفت و آمدهای زیادی داشت و از بازیکن تا کادرفنی خود را تقویت کرد تا برای نیم فصل دوم با قدرت بیشتری وارد بازیها شود. اما شاگردان عبدالهی با دو تساوی خانگی که در ابتدای سال جاری بدست آوردند تا حدودی از صدر جدول فاصله گرفتند. البته این فاصله با توجه عملکردی که از تیم ها در نیم فصل اول دیدیم قابل جبران است و مطمئنا تیم ها با نوسان ظاهر می شوند و امید گناوه می تواند با عملکردی بهتر دوباره به صدر جدول برگردد. هم اکنون امید گناوه با 21 امتیاز در مکان چهارم جدول و 8 امتیازی صدر جدول قرار دارد.

 

  

سالی که نکوست از بهارش پیداست

ایرانجوان تیمی که در حد یک مدعی بسته شد اما روز به روز با عملکرد ضعیف مدیریت و وعده های پوچ باعث اعتصاب و جدایی بازیکنان شد تا جایی که دیگر بدون تمرین و فقط روز مسابقه حاضر می شدند! آماده سازی تعطیلات نیم فصل هم که بدلیل عدم پرداختی تعطیل شد! پنجره نقل و انتقالاتی هم که بسته است! در سال جاری هم فقط تعدادی از بازیکنان جوانان، امیدها و چند بازیکن از بزرگسالان این تیم را همراهی می کنند. ایرانجوان در دو بازی ابتدایی سال جدید با دو باخت بد در خارج از خانه روبرو شد. مقابل مس نوین با یک گل و مقابل محتشم تبریز تیم قعرجدولی که کل نیم فصل 6 گل زده بود با 4 گل شکست خورد. تا روح ایرانجوانی ها جریحه دار شود. اما همچنان این تلنگرها مورد توجه مدیریت قرار نمی گیرد و این تیم در سراشیبی سقوط دست و پا می زند. و این تیم قدیمی و ریشه دار بوشهری در بی تدبیری و تبعیض می سوزد و می سازد. بنظر می رسد هم راضی گور بابای ناراضی. این نتایج و خدایی نکرده اگر فردا روزی ایرانجوان سقوط کرد به پای همه ی عوامل باشگاه و حتی مسئولین شهر نوشته می شود. و کسی مبرا نیست و بهانه ای هم پذیرفته نیست. ایرانجوان هم اکنون با 15 امتیاز در مکان یازدهم جدول و در یک قدمی سقوط قرار دارد.






نظـــرات شمـــا