کد خبر: 52831
تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400 - 01:20   27 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رأی کمیته انضباطی در مورد اتفاقات رخ داده در پایان دیدار شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی صادر شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ گزارش مقام های رسمی مسابقه فوتبال بین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر (میزبان) و استقلال ملاثانی (میهمان) از سری مسابقات لیگ دسته اول کشور که در تاریخ 28 تیرماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به داوری مختاری و با حضور نماینده فدراسیون انجام گردید حاکی از تخلفاتی بشرح ذیل می باشد: کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده به شرح آتی رأی لازم صادر می نماید. مطابق با مواد 103 و 112 از مقررات انضباطی مصوب 1397/12/19 مجمع فدراسیون فوتبال، موارد قطعی این رأی به محض ابلاغ لازم الاجرا بوده و موارد غیر قطعی آن نیز ظرف مهلت یک هفته پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف می باشد . ضمناً تجدیدنظرخواهی مانع از اجرای حکم محکومیت غیرقطعی غیرنقدی نخواهد بود در مورد بازیکنان و مربیان،باشگاهها نیز حق تجدیدنظرخواهی دارند و دارای مسئولیت تضامنی در خصوص محکومیت نقدی بازیکنان و مقامات رسمی می باشند.

 

رضا صدری بازیکن شاهین شهرداری بوشهر بدلیل بد رفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل و رفتار تهاجمی به ۲۴ ماه محرومیت و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی مواجه شد.

این رأی قابل تجدیدنظر است و تا ۷ روز این بازیکن فرصت اعتراض کردن دارد.

صدری پس از پایان دیدار هفته پایانی شاهین مقابل استقلال ملاثانی با بازیکن حریف درگیر شده بود.

 

تیم استقلال ملاثانی بدلیل سوء رفتار تیمی با جریمه ۲۵۰ میلیون ریالی مواجه شد. این رأی قابل تجدیدنظر است.

 

مهدی فیاضی و رضا رضایی بازیکنان استقلال ملاثانی و عباس لطیفی مربی استقلال ملاثانی بدلیل بد رفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل و رفتار تهاجمی هر کدام ۲۴ ماه محروم و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی مواجه شدند. این رأی قابل تجدید نظر است.

  






نظـــرات شمـــا