کد خبر: 56250
تاریخ انتشار: یکشنبه 30 آبان 1400 - 18:20   21 November 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته دوم لیگ دسته دوم کشور گروه اول

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوانی ها در دومین گام خود نیز شکست خوردند تا در همان ابتدای بازیها کار برای قرمزپوشان بوشهری حسابی سخت شود.

شاگردان آرامش خیلی زود توسط علی عباسی با شوتی زیبا از مهمان خود پیش افتادند اما هر چ از زمان بازی میگذشت تسلط سپیدرودی ها بر بازی بیشتر می شد که روی یک اشتباه عجیب توسط مدافه چپ ایرانجوان رشتی ها صاحب توپ شدند و در نهایت خطای دیگر مدافع ایرانجوان پنالتی باد آورده ای را نصیب شاگردان اشجاری کرد تا توسط حسین آفرین زاد به گل تساوی برسند. و نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم باز هم این ایرانجوان بود که صاحب پنالتی شد و می توانست باز هم از حریف خود پیش بیفتد اما علی فتحیان به بدترین شکل ممکن ضربه را زد و دروازه بان سپیدرود زینعلی بخوبی آنرا مهار کرد. هر چه از زمان بازی می گذشت مشخص بود که ایرانجوان برنامه ای برای رسیدن به گل ندارد و ضعفهای متعدد این تیم بیشتر خود را نمایان میکرد تا اینکه رشتی ها روی یک حرکتی تیمی و تمرین شده به ساده ترین شکل ممکن گل دوم خود را توسط امیر قلم آرا به ثمر رساندند. رشتی ها بعد از رسیدن به گل دوم بخوبی بازی را مدیریت کردند و تعویض های احساسی آرامش هم نتوانست چاره کار باشد و در نهایت دومین شکست پیاپی ایرانجوان رقم خورد.

ایرانجوان بوشهر بعد از دو شکست پشت سر هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. تا بدترین شروع چند سال اخیر این تیم رقم بخورد.

  






نظـــرات شمـــا