کد خبر: 68596
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:50   31 July 2022
ارسال به دوستان
الف الف

مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانی پیشکسوتان بوشهر

 

یکشنبه 9 / 5 / 1401

چمن نیروی دریایی ندسا ریشهر

 

داوران؛ کورش غریبی با کمک حسین غلامی و حیدر مزارعی

ناظر بازی؛ سلیمان منصوری

 

  شاهین خلیج فارس 1 (5) - عقاب 1 (4)

 

گلها ؛

محسن گرمسیری(شاهین خلیج فارس) 

کامران گرامی نیا(عقاب) 

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سرانجام روز نبرد شاهین و عقاب فرا رسید. دو پرنده تیزچنگال ، بلند پرواز و نوک تیز با بالهای برافراشته در آسمان محله قدیمی ریشهر مکانی که جایگاه اصلی شاهین در اواخر دهه 20 آنجا بنا شده است. 

دیدار عقب افتاده که قرار بود هفته گذشته برگزار شود ، اما به دلیل دچار شدن چندین بازیکن عقاب به بیماری منحوس کرونا به امروز موکول شده بود. عقاب که دروازه بان اصلی خود را در اختیار نداشت به ناچار از عباس کمالی هافبک خود در این پست حساس استفاده کرد. که انصافا وی به همراه دو دفاع بلند قامت خود فرشاد دهقان و ایوب حیاتی و دیگر مدافعان و هافبک های متعصب ، جنگنده و پرتلاش به رهبری کاپیتان خود اسحاق بشارتی سد محکمی در برابر حملات تیم شاهین بودند و از آن طرف مترصد استفاده از ضد حملات بودند که از فضاهای خالی به دلیل هجوم یاران شاهین و خالی ماندن نقطه های حساس دفاعی این تیم ، دو مهاجم کهنه کار خود عباس انیسی و کامران گرامی نیا رو تغذیه کنند.

دفاع چند لایه تیم عقاب با درایت رضا مظفری سرمربی خود و با برنامه ای که به بازیکنان خود ارائه کرده بود ، در مقابل هجوم و میدانداری شاهینی ها مقاومت جانانه ای کرد. شوت های احمد حسن ابراهیمی و رضا بازیاری راه به جایی نبرد و به دژ مستحکم عقاب بر خورد میکرد. فقط یک بار شلیک سنگین حسن ابراهیمی به تیر افقی عقاب برخورد کرد. تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد. در بین دو نیمه شاگردان ایساوندی با 4 تعویض همزمان وارد بازی شدند. و بازی همان شرایط نیمه اول را داشت حملات شاهین و پرس بازیکنان عقاب و ضد حملات این تیم ، در عین ناباوری همگان این عقاب بود که به گل رسید. خطای مدافعین شاهین در پشت 18 قدم تیم عقاب رو صاحب ضربه ایستگاهی کرد. که کامران گرامی نیا به زیبایی این موقعیت رو تبدیل به گل کرد. تا این تیم بعد از گل دوباره به لاک دفاعی فرو رود. شاهین که هیچ چیز برای از دست دادن نداشت و در آستانه حذف قرار گرفته بود. با 4 چهره هجومی به حملات خود افزود. در حالیکه یک سوم میانی عقاب پر از بازیکن دو تیم شده بود. این محسن گرمسیری بود که از فاصله 25 متری و در میان غافلگیری همگان دروازه تیم عقاب را گشود. تا بازی به تساوی بی انجامد. یک دقیقه از این گل نگذشته بود که فرار عباس انیسی به سوی دروازه شاهین با خطای گرمسیری مواجه شد. وی به دلیل 2 کارته شدن از بازی اخراج شد. تا کار شاهین سخت تر شود. در ادامه ایمان دشتی سه موقعیت گلزنی داشت که به گل تبدیل نشد. به دلیل توقف های بازی در این دیدار پر فشار و گرمای بیش از حد هوا ، داور 10 دقیقه اضاف در نظر گرفت. که در این دقایقی شوت رضا مظفری مربی ، بازیکن تازه وارد به تیر عمودی شاهین برخورد کرد. و در آخرین موقعیت تیم شاهین این عباس کمالی بود که شوت رضا بازیاری را مهار کرد. تا این بازی گره خورده به ضیافت پنالتی ها برسد. و تیم شاهین نهایتا در این ضربات حساس پیروز شود و به نیمه صعود کند و منتظر حریف خود از بین دو تیم گسار و ملوان باشد.

 

لازم‌ به ذکر هست که در ضیافت پنالتی که هر تیم 5 ضربه پنالتی زد. تیم شاهین 2 بار و همچنین تیم عقاب 3 بار دروازه بان خود را تغییر دادند. که از نکته جالب این ضیافت پنالتی ها بود.

 

اسامی تیم شاهین خلیج فارس

سعید حسین پور

سعید شکوریان ( سهراب بختیاری آزاد )

علی مسیگر

غلام زارعی (‌محمود آرامش )

اکبر ماهینی ( علی خدری )

نوذر زارع پور

علی دریس ( محسن گرمسیری )

احمد حسن ابراهیمی (‌ ایمان دشتی )

نعمت تنگستانی پور 

جلیل رئیسی (‌ حجت مرشدی )

رضا بازیاری

 

سرمربی ؛ رحیم ایساوندی

سرپرست ؛ رضا صفازاده

 

 

اسامی تیم عقاب

 

عباس کمالی 

فرشاد دهقان

ایوب حیاتی

محمد رضا غریبی ( رضا مظفری )

حسن بهادران

عبدالرضا رضوی ( علی کشاورز )

اسحاق بشارتی

حسن محمدی ( غلامرضا سجادی )

سهراب رشیدی

عباس انیسی

کامران گرامی نیا (‌ داود یاربخت )

 

سرمربی ؛ رضا مظفری

سرپرست ؛ غلامرضا شورکی

 

                               📸گزارش و عکس: عباس کرامتی 






نظـــرات شمـــا

گفت:
عباس جان عالی بود مرسی از لطفت
1401/05/10