کد خبر: 7493
تاریخ انتشار: جمعه 25 اسفند 1396 - 23:30   16 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در بازیهای آینده با همین انگیزه بالا برای صعود تلاش خواهیم کرد / هواداران رکن اصلی باشگاه هستند و باید از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، مهندس دمشقی در گفتگویی در خصوص شرایط کنونی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت : شرایط دور دوم رقابتها بسیار حساس است و تیمها از لحاظ فنی فاصله کمی با هم دارند و هر بازی برای خودش یک فینال هست و ما هم از مجموعه مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان تا هواداران مشتاق برای هر بازی با تمام توان و متحد حاضر می شویم.

مهندس دمشقی افزود : خوشبختانه به لطف خدا و درایت کادر فنی ، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران با ارائه بازیهایی منطقی بهترین نتایج ممکن کسب شده که در بازیهای آینده نیز با همین انگیزه موجود برای صعود تلاش خواهیم کرد .

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد : بدون شک هواداران رکن اصلی باشگاه هستند و حمایت های همیشگی آنها نقش مهمی در موفقیت ها داشته اما باید توجه داشته باشند و اجازه ندهند عده ای انگشت شمار جو ورزشگاه را با بکار بردن الفاظ ناشایست آلوده کنند.

مهندس دمشقی اضافه کرد: قطعا در برابر افرادی که بخواهند با بی نظمی و جوسازی روند موفقیت تیم را با خلل روبرو کنند خواهیم ایستاد و آنها را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد : ضمن تقدیر و تشکر از هواداران واقعی و دلسوز درخواست داریم بازیهای آینده را پرشورتر و پر تعدادتر در ورزشگاه حضور یابند و با احترام به داوران و تیم حریف ، ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق و از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند.

گفتگو : عبدالرضا کللی






نظـــرات شمـــا