کد خبر: 9566
تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 19:10   21 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم برای باقی ماندن در لیگ دسته یک کشور نیاز جدی به حمایت دارد و مسئولان این استان ایرانجوان را در 2 دیدار پایانی دریابند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ عطا وزیری در گفتگویی اظهار داشت : فقط نتیجه برد در دیدار با تیم های مس رفسنجان و کرمان است که می تواند ایرانجوان بوشهر را در لیگ دسته یک نگه دارد و تحقق این مهم همراهی همه جانبه مسئولان این استان را می طلبد.

وی بیان کرد: در این ارتباط برای دیدار با مس رفسنجان با توجه به حساسیت کار، پاداش ویژه ای برای بازیکنان تعیین و تمهیدها و امکانات لازم برای آنها پیش بینی شده است.

وزیری یادآور شد: در این دیدار مسعود نظرزاده، صادق گشنی و سجاد فیض اللهی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی با توجه به توانایی بازیکنان ذخیره امیدواریم آنها جای بازیکنان غایب تیم را پر کنند.

سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر ادامه داد: در ادامه بدشانسی های ایرانجوان در این فصل گل سالم حسین کاظمی مقابل آلومینیوم اراک با اشتباه داور مردود اعلام شد و این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان داوری بر سالم بودن آن صحه گذاشتند.

وی ادامه داد: در سه هفته گذشته نیز با وجود عملکرد خوب بازیکنان در زدن ضربه های پایانی بدشانس بودیم و توپ ها وارد دروازه نشد تا همچنان در معرض خطر سقوط به دسته پایین تر باشیم.

وزیری بیان کرد: با این حال امیدواریم 2 بازی باقی مانده، پایانی بر روزهای تلخ ایرانجوان در لیگ باشد و بتوانیم بقایی شیرین در لیگ یک داشته باشیم.

 






نظـــرات شمـــا