کد خبر: 9571
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 21:45   22 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در نیم‌فصل دوم به هواداران در جم بدهکار بودیم و خوشحالم که سرانجام در نیم فصل دوم در جم پیروز شدیم.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی تارتار بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت تهران گفت: خوشحالم که بازی آخر را در جم با پیروزی تمام شد. نیم فصل دوم به هواداران بدهکار بودیم نتوانسته بودیم در خانه ببریم و به بچه ها گفته بودم باید با خاطره خوبی فصل را تمام کنیم با پیروزی در این بازی خانگی.

وی ادامه داد: خوشحالم دل هواداران را با این پیروزی شاد کردیم.

تارتار با اشاره به تسلط پارس بر بازی گفت: بازی کاملاً یکطرفه بود. با توجه به اینکه نفت به پیروزی نیاز داشت، با دو مهاجم بازی می‌کرد. قبلاً هم گفته‌ام هر تیمی که مقابل ما فوتبال بازی کند، بازنده خواهد شد. تمام تیم‌ها برای نباختن مقابل ما به جم می‌آمدند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما با وجود اینکه شرایط خوبی ندارند، شرافتمندانه بازی کردند. نشان دادند در روزهای سخت شرافتمندانه بازی می‌کنند، من هم خوشحالم که حقانیت خودمان را ثابت کردیم و به همه نشان دادیم شرافتمندانه بازی می‌کنیم. به تمام استان و مردم شهرستان به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.

سرمربی پارس جنوبی عنوان کرد: درباره خیلی از مسائل صحبت کردم، اگر جای مدیریت و مالکان باشگاه بودم، با چنگ و دندان این بازیکنان را حفظ می‌کردم. آنها حقانیت خود را ثابت کردند و کیفیت خود را نشان دادند. تیم‌های بزرگ مقابل تکنیک، قدرت بدنی و تاکتیک‌پذیری بازیکنان ما دست و پا بسته بودند. امیدوارم مشکلات حل شود و بازیکنان بتوانند روند روبه‌رشد خود را در جم ادامه دهند.

تارتار با اشاره به مشکلات پارس جنوبی گفت: امیدوارم به این مشکلات رسیدگی شود چون این حق بازیکنان است، نفت امروز برای پیروزی آمده بود و باز بازی کرد، حتی تیم‌هایی مانند فولاد و ذوب‌آهن برای نباختن در جم مقابل ما بسته بازی می‌کردند. مقابل سپیدرود، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان بدشانس بودیم که نبردیم، اما صبور بودیم و امروز نتیجه‌اش را گرفتیم. امیدوارم هفته آخر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در جدول به جایگاه مناسبی برسیم.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: با توجه به اینکه از ابتدای فصل در کورس بودیم، فرصت نمی‌شد از جوانان استفاده کنیم، چون ممکن بود از رقابت عقب بمانیم، اما حالا این فرصت را به آنها دادیم و مطمئناً با حضور پارس در جم اگر حمایت‌های لازم صورت بگیرد، بازهم رشد خواهند کرد. احمد گوهری واقعاً عالی بود و می‌تواند خیلی زود پله‌های ترقی را طی کند و حتی به تیم ملی برسد.

سرمربی پارس جنوبی با تشکر از هواداران جمی گفت: هواداران در این دو سال خیلی از ما حمایت کردند، امیدوارم امکانات بیشتری برای آنها فراهم شود، اما لازمه آن این است که تیم در لیگ برتر بماند تا نشاط اجتماعی در استان بوشهر و شهر جم تداوم داشته باشد که نیازمند حمایت‌های بیشتر مسئولان بلندپایه است. تیمی که هوادار دارد با تیم‌های بدون تماشاگر فرق دارد، امروز هر دو تیم نفتی بودند، اما تیم ما کجا، و نفت تهران کجا! وقتی تیمی این همه هوادار دارد باید به خاطر آنها حمایت شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد و یا در پارس خواهد ماند، گفت: این شغل ماست. اگر بگویم نه، دروغ است. پیشنهاد است، اما اولویت اصلی من پارس است. همه برای این تیم زحمت کشیده‌اند تا به اینجا برسد. مسئولان سیاسی استان دل می‌سوزانند، اما امیدوارم مشکلات حل شود، وگرنه دلسوزی خالی فایده‌ای ندارد.

 






نظـــرات شمـــا