کد خبر: 41213
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 تیر 1399 - 10:40   21 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم‌ با کادر فنی و بازیکنان ۱۰۰ درصد بومی برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر فوتبال ساحلی آماده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ اکبر فرید افزود: تمرین‌های تیم دو هفته است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه با ۲ نوبت انجام آزمایش کرونا از بازیکنان و کادرفنی تیم آغاز شده تا بازیکنان در صحت و سلامت کامل راهی مسابقات لیگ برتر شوند.
وی بیان کرد: سرمربی این‌ فصل پارس جنوبی نیز محمد میهن دوست است که ۲ سال سابقه مربیگری تیم پارس جنوبی را در کارنامه دارد.
فرید ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی سه ساله که‌ مدیریت باشگاه انجام داده در زمان حاضر پارس جنوبی در کادر فنی و بازیکنان خود ترکیبی کامل بومی دارد.
وی افزود: پارس جنوبی در چند سال اخیر بازیکنان مستعد زیادی را پرورش داده که امسال ۲ نفر از این بازیکنان شامل روح الله صفا و امیر حسین امیدی در تیم لیگ برتری ایفا اردکان یزد توپ خواهند زد.
فرید اظهار داشت: در این سال‌ها بازیکنان ملی پوش زیادی نیز در تیم حاضر بودند که با اولویت بومی گرایی در سه سال گذشته رفته رفته نسبت به جایگزین کردن آنها با بازیکنان بومی اقدام شد.

وی گفت: از جمله بازیکنان ملی پوشی که در این سال‌ها با سخت‌کوشی کارنامه درخشانی از خود در تیم پارس جنوبی بوشهر برجای گذاشتند می‌توان به فرید بلوک باشی‌، حمید بهزادپور، محمد مرادی، امیرحسین‌اکبری، محمد احمدزاده(کاپیتان تیم ملی) و حسن عبداللهی اشاره کرد.
فرید بیان کرد: امسال نیز حسن عبدالهی از پارس جنوبی جدا شده و احسان درا بازیکن جوان شایسته بندر عباسی به ترکیب تیم اضاف شده‌است.
وی گفت: حضور جوانان با استعداد در کنار ملی پوشان با تجربه تبم مثل مسلم مسیگر و مصطفی کیانی نوید بخش آینده درخشانی فراروی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر است.
فرید ادامه داد: میلاد دریایی، محمد علی نظرزاده، امیر سالمی، مهرزاد دهقانی نیز در رده سنی جوانان بازیکنان آینده‌دار تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی هستند که در فصل‌های پیش رو بیشتر از آنها خواهیم شنید.
وی اظهارداشت: امسال با توجه به محدودیت کرونایی لیگ برتر فوتبال ساحلی در ۲ گروه ۶ تیمی در ۲ شهر بصورت متمرکز و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: گلساپوش یزد و پارس جنوبی به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به عنوان سرگروه ۲ گروه ۶ تیمی‌ خواهند بود که تیم‌های همگروه آنها روز سه شنبه هفته جاری پس از قرعه کشی مشخص خواهد شد./ایرنا






نظـــرات شمـــا