کد خبر: 12682
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 خرداد 1397 - 16:10   5 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مصاحبه اختصاصی با تنها بازیکن بوشهری که دربی جوانان پایتخت را تجربه کرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ آرش علیزاده بازیکن نجیب و با استعداد بوشهری که اولین بازیکن بوشهری حاضر در دربی جوانان پایتخت نیز می‌باشد. مطمئنا این بازیکن خوش‌فکر ، موثر و بدون حاشیه آینده را در تسخیر خود قرار می‌دهد اما به شرطی که به همین مسیر خود با قدرت ادامه دهد و مشاوره‌ها و تصمیمات درست را در زمان مناسب خود بگیرد.

 

از سوابق ورزشی خودت و تیم هایی که تاکنون در آن بازی کردی بگو؟

فوتبال را از سن 7 سالگی در باشگاه استقلال بوشهر شروع کردم و در ادامه به شاهین بوشهر رفتم و تا رده نونهالان در این تیم بودم و سپس به استقلال برگشتم و سه سال در باشگاه  استقلال بوشهر بودم و پس از آن به استقلال تهران رفتم.

 

چه شد که برای ادامه فوتبال خود به تهران رفتی و  تیمی مثل استقلال تهران را انتخاب کردی؟

با توجه به مشاوره هایی که گرفته ام مخصوصا از مربی فهیمم مهندس حمید پوربهی تصمیم به ادامه فوتبالم در تهران و نهایتا استقلال تهران گرفتم.

 

از شرایط خودت در استقلال تهران راضی بودی؟

بله شرایطی خیلی خوبی بود و باید بگم تجربه خیلی مفیدی بود و باعث خودباوری و اعتماد به نفس زیادی در من شده بود که توانسته ام در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های کشور بازی کنم آن هم در دو رده جوانان و امید.

 

سطح بازی در لیگ آسیا ویژن تهران نسبت به فوتبال بوشهر چطور بود؟

سطح بازی ها و نظم برگزاری بازی ها خوب بود و نکته جالب این بازیها تقابل بازیکنان صاحب نام که در کسوت مربی شروع به فعالیت کرده بودن بود. ضمن اینکه تعداد زیاد بازی ها باعث می شد بازیکنان پختگی لازم رو در مسابقات بدست بیاورند.

 

در استقلال تهران با چه مربیانی کار کردی؟

شاید بهترین تجربه ام کار کردن با چند مربی خوب بود که از جمله آقایان رضا جلولی ، سیاوش اکبرپور و سیروس دین محمدی بود البته کمک مربیان هم آقایان گرمرودی و ...

 

آیا از ترک استقلال تهران پشیمان نشده‌ای و چه عواملی در بازگشت تو به بوشهر نقش بسزایی داشت؟

شاید برای هر بازیکن مشاوره ها و کمک های فکری که بهش داده میشود و گرفتن  تصمیمات مناسب به اندازه خود بازی که انجام میدهد مهم باشد. متاسفانه در رابطه با بازگشتم نتوانستم مشاوره خوبی بگیرم و بی تجربگی کردم و احساس می کنم که در صورت ماندن در استقلال تهران شرایط به مراتب بهتری داشتم.

 

اولین بازیکن بوشهر هستی که در دربی پایتخت آن هم در رده جوانان حضور داشتی، از اتفاقات و حال و هوای آن بازی بگو؟

من قبلا هم دربی های زیادی رو در بوشهر شرکت کرده  بودم ولی باید بگم هیجان این بازی خیلی بالا بود و برای مربیان چیزی از دربی بزرگها کم نداشت و در این بازی شانس با من یار نبود و همان ابتدای بازی شدیدا آسیب دیدم و مجبور شدم دندانهای جلویی ام را جراحی کنم.

 

آیا دوست داری بار دیگر فوتبال در تهران را تجربه کنی؟

بله دوست دارم ولی از همه مهم تر دوست دارم بهترین تصمیم رو برای آینده ام بگیرم.

 

صحبت پایانی؟

بازی در تهران این باور را بهم داد که بازیکنان بوشهری از لحاظ توانایی و دانش فنی چیزی کم ندارند و تنها چیزی که نیاز دارند حمایت است که می‌تواند مالی و معنوی باشد. همچنین تشکر میکنم از خانواده م بخصوص پدرم که در چند سال اخیر همچون یک  دوست خوب در کنار من بود.

 






نظـــرات شمـــا