کد خبر: 19797
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 آبان 1397 - 01:20   21 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

دلنوشته ای از دلی که شکسته شد؛

آقای نوازی ما روزهای سخت تر از این را هم پشت سر گذاشتیم اما یک چیز را هیچ وقت فراموش نکن اینجا شهر نجیب زادگان است شاید در قلب تپنده اقتصاد و انرژی ایران بی پول باشیم شاید مورد تبعیض از خودی ها باشیم. اما عزت ، کرامت و نجابت خود را به کیلو کیلو طلا و جواهر هم نمی دهیم چه برسد به شما که ادعای پایتخت نشینی را دارید.

ایرانجوان همان روزی که حضرتعالی را آورد باخت. بی تجربه ، بی کارنامه اما اسم و رسم دار و دهن پر کن که از همان روز اول مشخص بود دوای درد این تیم مردمی و ریشه دار نیستید. در این تیم مردمی اول باید اخلاق و اصالت داشت. یک روز به هوادار می پرید یک روز به بازیکن! یک روز به مدیریت یک روز به مسئولین لطفا اول تکلیفتان را با خود روشن کنید بعد نسخه برای ایرانجوان بپیچید. لطفا اگر لابلای گردشگریتان و استوری و پستهای فینال آسیا رفتنتان وقت کردید یک بار هم به علم فوتبالی خود بپرید شاید ابتدا دردی از شما دوا کند ایرانجوان هم پیشکش.

بله خاک تو سر بازیکنی که مثل خانم ها یا به قول دوست شفیقتان مثل دخترها بازی می کند اما پس کی خاک تو سر مربی که یک نیمه برده با دو گل را با سه گل واگذار می کند. پس کی خاک تو سر مربی  که فرق بازیکن فوتبال و وزنه بردار سنگین وزن را نمی داند.

شما چگونه به خود اجازه توهین کردن به فرزندان نجیب این دیار را می دهید مگر کی هستید؟ اگر برای برخی محمد نوازی یا دیوید بکهام ایران هستید برای ما فقط محمد نوازی هستید. که آمدی از سوای ایرانجوان مریض احوال صاحب کارنامه ای شوید که خود در حال لگد زدن به آن هستید.

درست است که شما مدیریت ضعیف ایرانجوان را می بینید و دست به این کارها می زنید اما خیلی واضح و روشن این را باید بدانید که حساب هواداران ایرانجوان از مدیران آن جداست. اگر امروز ایرانجوان هفتاد سال است که سر پا ایستاده و بی مهری های مسئولین هم نتوانسته آنرا زمین بزند زیرا که روی شانه های این مردم نجیب بوده است. مردم با این تیم زندگی می کنند و نفس می کشند.






نظـــرات شمـــا