کد خبر: 23492
تاریخ انتشار: شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 00:10   27 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در حالی که مردم بوشهر در جشن و پایکوبی صعود شاهین به لیگ برتر به سر می‌برند اما متأسفانه خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ خبرهای دریافتی از منبعی موثق حکایت از رسیدن نامه‌ای به شهرداری بوشهر می باشد، که در نهایت مانع از حمایت و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر می شود.

نامه ای که روز پایانی هفته گذشته از سوی وزارت کشور به شهرداری بوشهر ارسال شده است و تاکید شده است از آنجا که لیگ برتر بعنوان ورزش حرفه ای و قهرمانی شناخته می شود، شهرداری حق تیم داری در این مقطع را ندارد.

 

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حتی شهردار بوشهر گفته‌اند شنبه به همراه رئیس هیئت مدیره به تهران و وزارت کشور می‌روند که ببینند آیا می‌توانند کاری کنند یا خیر.






نظـــرات شمـــا

عبدالحسین ذاکری گفت:
یعنی وزارت کشور هم از فرو بردن نام استان بوشهر که نام آورانش به قوه قابلیت و استعدادهای درخشانشان در عزصه ورزش فوتبال در اوج محرومیت و نازلترین سطح حمایت دولت خلق کرده اند به چاله چوله های عمیق محرومیت و سرخوردگی و دفن استعدادهای درخشان مردم این استان سرسختانه استقبال و حمایت می کند و از ثبت این زشتی در تاریخ فوتبال استان ما بنام وزارت کشور و این دولت فخیمه بیمناک و شرمسار نیست ؟؟؟ باورش دشوار است
1398/02/07
گفت:
1398/02/07
گفت:
1398/02/07