کد خبر: 4572
تاریخ انتشار: پنج شنبه 16 شهریور 1396 - 15:00   7 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهاجم بومی شاهین شهرداری بوشهر در اولین گام برای این تیم روز خوشی را سپری نکرد. و با اینکه یکی از محدود خوبهای تیمش بود اما با استقبال خوبی از سوی برخی هواداران این تیم روبرو نشد!؟

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ مهدی چاهکوتاه زاده مهاجم بومی که سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ یک دارد و حالا به یک بازیکن با تجربه تبدیل شده است. بعد از اینکه پیشنهادات خوب خود را رد  کرد و به شاهین پیوست تا تجربه ای جدید و خوب را پشت سر بگذارد شاید فکر چنین برخوردی را از سوی هواداران این تیم آنهم در گام نخست نداشت.

 

مهدی چاهکوتاه زاده که جزء محدود بازیکنان خوب شاهین در مقابل اروند بود. و با دوندگی های بی امان خود در خط دفاعی حریف و توپ گیریهای خوبی که انجام می داد بارها باعث شد دیگر بازیکنان شاهین در موقعیتهای خوبی قرار بگیرند. بازیکنی که کاملا در اختیار تیم بود و بدون خودخواهی بازی کرد. و در روزی که هافبکهای شاهین در خلق موقعیت ناتوان بودند این مهاجم یکی از خوبهای تیمش بود. اما برخی از هواداران این تیم شعارهایی برعلیه این بازیکن دادند و حتی خواستار تعویض وی شدند(او یک ایرانجوانی است!). تا بعد از برد نفسیگر شاهین با چهره ای درهم بدون شرکت کردن در جشن شادی بازیکنان راهی رختکن شود.

 

این نوع خودزنی ها مطمئنا باعث می شود دود آن به چشم تیم برود و شاهین را از یک مهاجم خوب و تراز اول محروم سازد. نقطه ای که شاهین در دو فصل گذشته  بشدت از آن رنج می برد.

 






نظـــرات شمـــا