صفحه اصلی سایت
نسخه اصلی خبر
خبر را چاپ کن
عدم نمایش تصاویر در چاپ
شناسه خبر : 412371399/05/02 - 23:40

پاشازاده: از حضورم در شاهین پشیمان نیستم/ در خانه هم میهمان هستیم

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:از تمام بازیکنانم راضی هستم در این شرایط گرم و شرجی که از کیفیت بازی کم کرده بود.

  

به گزارش ورزش بوشهر، مهدی پاشازاده در نشست بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: اگر ما زمان کافی داشتیم پیشرفتمان خوبی می‌کردیم. ما دو روزه روی تاکتیکی کار کردیم که توانستیم زده حمله بزنیم. از تمام بازیکنانم راضی هستم در این شرایط گرم و شرجی و این از کیفیت بازی کم کرده بود.

 

وی در خصوص بازی‌های پیش‌روی شاهین و اینکه این تیم می‌توانم در لیگ بماند گفت: این بستگی به عملکرد خودمان و حریفنمان دارد.خیلی از رقیبانمان باهم بازی دارند باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم بمانیم. مهم این است پیشرفت کنیم. در این بازی 20-30 در صد از هفته‌های گذشته بهتر عمل کردیم. در خط دفاعی ما واقعا شانس نداریم هر بازی دو سه بار تک به تک به حریف می‌دادیم. این بازی این اتفاق رخ نداد و هفته بعد قطعا بهتر می‌شویم. سعی تلاشمان را می‌کنیم.

 

سرمربی تیم شاهین بوشهر در رابطه با بازیکنان نیمکت نشین این تیم عنوان کرد: ما کلا 20 بازیکن داریم و این کارمان راسخت می‌کند. اصلا پشیمان نیستم و بخاطر هواداران شاهین آمده‌ام وگرنه این ریسک را قبول نمی‌کردم. با تمام تلاش ادامه می‌دهم.

 

وی در رابطه با داوری این دیدار گفت: طبق معمول ما بیرون میهمان هستیم و در خانه‌ام میهمانیم. اتفاق خاصی رخ نداد. عرف است وقتی صحنه‌ای 50-50 می‌شود به سود میزبان بگیرند اما ما اینجا هم میهمان هستیم. بازی قبل آفسایدمان را نشان ندادند و من از برنامه شما(فوتبال برتر) انتقاد دارم. تقریبا 30 دقیقه برای ذوب آهن وقت گذاشتید و صحنه‌های آنها را نشان دادید. نباید فرق بگذارید. ما پول نداریم نمی‌شود فرق بگذارید. این هفته یکسری مشکلات را در برنامه فوتبال برتر مطرح می‌کنم که یکطرفه قضاوت نکنیم.