کد خبر: 41237
تاریخ انتشار: پنج شنبه 2 مرداد 1399 - 23:40   23 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت:از تمام بازیکنانم راضی هستم در این شرایط گرم و شرجی که از کیفیت بازی کم کرده بود.

  

به گزارش ورزش بوشهر، مهدی پاشازاده در نشست بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: اگر ما زمان کافی داشتیم پیشرفتمان خوبی می‌کردیم. ما دو روزه روی تاکتیکی کار کردیم که توانستیم زده حمله بزنیم. از تمام بازیکنانم راضی هستم در این شرایط گرم و شرجی و این از کیفیت بازی کم کرده بود.

 

وی در خصوص بازی‌های پیش‌روی شاهین و اینکه این تیم می‌توانم در لیگ بماند گفت: این بستگی به عملکرد خودمان و حریفنمان دارد.خیلی از رقیبانمان باهم بازی دارند باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم بمانیم. مهم این است پیشرفت کنیم. در این بازی 20-30 در صد از هفته‌های گذشته بهتر عمل کردیم. در خط دفاعی ما واقعا شانس نداریم هر بازی دو سه بار تک به تک به حریف می‌دادیم. این بازی این اتفاق رخ نداد و هفته بعد قطعا بهتر می‌شویم. سعی تلاشمان را می‌کنیم.

 

سرمربی تیم شاهین بوشهر در رابطه با بازیکنان نیمکت نشین این تیم عنوان کرد: ما کلا 20 بازیکن داریم و این کارمان راسخت می‌کند. اصلا پشیمان نیستم و بخاطر هواداران شاهین آمده‌ام وگرنه این ریسک را قبول نمی‌کردم. با تمام تلاش ادامه می‌دهم.

 

وی در رابطه با داوری این دیدار گفت: طبق معمول ما بیرون میهمان هستیم و در خانه‌ام میهمانیم. اتفاق خاصی رخ نداد. عرف است وقتی صحنه‌ای 50-50 می‌شود به سود میزبان بگیرند اما ما اینجا هم میهمان هستیم. بازی قبل آفسایدمان را نشان ندادند و من از برنامه شما(فوتبال برتر) انتقاد دارم. تقریبا 30 دقیقه برای ذوب آهن وقت گذاشتید و صحنه‌های آنها را نشان دادید. نباید فرق بگذارید. ما پول نداریم نمی‌شود فرق بگذارید. این هفته یکسری مشکلات را در برنامه فوتبال برتر مطرح می‌کنم که یکطرفه قضاوت نکنیم.






نظـــرات شمـــا