کد خبر: 12736
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 خرداد 1397 - 09:33   17 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری گفت: بازیکنان این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تاکنون هیچگونه دریافتی از باشگاه نداشتند و این روند باعث ایجاد بحران در تیم شهریار ساری شده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ افشین امیدی شنبه شب پس از شکست تیمش برابر پارس جنوبی درگفت و گو با ایرنا افزود: این تیم پارسال نیز نایب قهرمان مسابقات شد ولی با این وجود 40 درصد از قرارداد سال گذشته بازیکنان تاکنون پرداخت نشده است.
وی بیان کرد: با وجود مشکلات شدید مالی ادامه کار برای تیم شهریار ساری بسیار سخت شده و با این روند، تیم شهریار سرنوشتی جز سقوط ندارد.
امیدی ادامه داد: امشب در بازی برابر پارس جنوبی نیز پنج بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم که به دلیل مشکلات مالی اردوی تیم را ترک کرده اند.
وی یادآورشد:مدیرکل ورزش استان مازندران قول مساعد برای حمایت از تیم شهریار ساری داده که امیدواریم هر چه زودتر حمایت مالی آنها از تیم محقق شود.
امیدی گفت: تیم شهریار ساری در صورت حمایت مالی و بازگشت بازیکنانی که اردوی تیم را ترک کردند می تواند روند ناکامی های خود را پایان دهد.
وی در ارتباط با تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز گفت: پارس جنوبی تیم شایسته و قابلی است که در این چند سال بسیار خوب ظاهر شده است.
امیدی افزود: تیم پارس جنوبی تبدیل به قطبی مهم در فوتبال ساحلی کشور شده که نتیجه حمایت های بی دریغ مسئولان و هواداران پرشورش در بوشهر است.






نظـــرات شمـــا