کد خبر: 52844
تاریخ انتشار: پنج شنبه 7 مرداد 1400 - 22:10   29 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ کمیته مربیان استان جلسه ای را با حضور رییس و دبیر هیأت بسکتبال استان بوشهر برگزار کردند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بعد از ظهر سه شنبه ۵ مردادماه در سالن اجتماعات هتل ورزش مربیان استان در راستای تعامل بیشتر و راهکارهای بهتر به جهت پیشرفت بسکتبال استان نشستی صمیمانه با حضور رییس و دبیر هیأت بسکتبال استان برگزار کردند.

 

در ابتدا محمد دستخط مسئول کمیته مربیان استان در راستای اهداف و سیاستگذاری های هیأت بسکتبال استان نقطه نظراتی اشاره نمود و سپس مربیان باشگاه‌ها و شهرستان‌ها به نمایندگی از دیگر مربیان پیشنهادات، انتقادات، نیازهای و انتظارات خود را نطق نمودند که مهمترین آن عدم سالن بسکتبال و نبود فضای مناسب جهت تمرینات تیم ها بود.

 

سپس در پایان رضازاده رییس هیأت بسکتبال استان جهت پاسخگویی و برنامه‌های هیأت بسکتبال استان به سخنان مربیان پاسخ داد. در ابتدا از تلاش و زحمات تک‌تک مربیان تشکر کرد و طی پیگیری‌های انجام شده با فرماندار محترم و قول های داده شده اعلام کرد که انشاالله تا پایان مرداد سالن ۲۰۰۰ نفری فجر در اختیار هیأت قرار خواهد گرفت.

 

همچنین از مربیان خواست که با انرژی بیشتر و برای رسیدن به اهداف بلندتر گام بزرگ بردارند و هیأت بسکتبال استان به مانند ۴ سال گذشته همگام و همراه مربیان محترم خواهد بود.

                   

روابط عمومی هیأت بسکتبال استان بوشهر






نظـــرات شمـــا