کد خبر: 7231
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دی 1396 - 18:00   14 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایران‌جوان بوشهر مقابل مهمان رده دومی خود بادران تهران شکست سنگینی را متحمل شد.

ایران‌جوان بوشهر 0    بادران تهران 3

 

به گزارش ورزش بوشهر ؛ ایران‌جوان در حالی میزبان بادران مدعی بود که دیگر خبری از مشکلات مالی نیم فصل اول را نیست و شارژ مالی خوبی شده‌اند. اما قرمزهای بوشهری با بدترین ترکیب و تفکر ممکن مقابل تیم دوم جدول قرار گرفتند و تاوان آن شکست سنگینی بود که منجر شد هواداران این تیم با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند.

 

ایران‌جوان در کل نود دقیقه این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و شاگردان ربیعی در بادران بخوبی با اداره کردن بازی به سه گل آموزشی دست یافتند. قرمزهای بوشهری در این دیدار بدون تدبیر لازم حاضر شده بودند و سردرگم و از هم پاشیده ظاهر شدند تا فرصت خوبی برای بادران رقم بخورد. دلگرم بهترین مدافع خود در این چند هفته را بیرون نشانده بود و خط حمله‌ای به ظاهر سرعتی قرار داده بود اما تاکتیکی برای راه انداختن دو بازیکن سرعتی خود نادری و چاپی نداشت تا خط حمله‌ی ایران‌جوان به انداز هی مورچه هم آزارش به خط دفاعی بادران نرسد. حتی با ورود فیض‌الهی با تجربه هم کفه ترازو برای ایران‌جوانی در خمله سنگینی نکرد. اما خط دفاع پراشتباه ایران‌جوان پاشنه آشیل این تیم و هرکاری مهاجمین بادران خواستند کردند. اما ضعف در این خطوط دلیل اصلی آن روز بد هافبکهای ایران‌جوان بود ابدام، گشنی،احمدشاهی و کاظمی کاملا قافیه را به هافبکهای بادران وا داده بودند و در دفاع و طراحی حمله ضعیف عمل کردند تا ایران‌جوان در دفاع و حمله مغلوب تمام و کمال باشد. ایران‌جوان در کل نود دقیقه معلوم نشد که چه هدفی را دنبال می‌کند، آیا می‌خواهد دفاع و ضد حمله کار کند که این راهش نبود اگر می‌خواهد بازی هجومی در دستور کار قرار دهد که از آنهم خبری نبود. تعویض‌های ایران‌جوان هم بی‌ثمر بود و جواب نداد تا همه‌ی این بی‌تدبیری‌های منجر شود ایران‌جوان با قبول شکست سنگین مقابل بادران 18 امتیازی باقی بماند و یک پله دیگر در جدول سقوط کند و در مثلث سقوط قرار بگیرد.

 

گلها:

بادران/  روح الله نعمتی۲۹ - حمزه خضیراوی۸۳ - مهرداد رضایی۹۰

 

ترکیب ایران‌جوان بوشهر:

علی هساکره - حسین بازیاری - سجاد مشایخ - مسعود نظرزاده - حسین قدرتیان - حمداله ابدام - حسین کاظمی(رضا حسن‌پور"81") - صادق گشنی - رضا احمدشاهی(مصطفی احمدی"90") - هانی چاپی - حمیدرضا نادری(سجاد فیض‌الهی"45")

سرمربی: غلامرضا دلگرم

 

ترکیب بادران تهران:

مهدی اسلامی - روح اله نعمتی - ابراهیم کریمی - امید نظامی‌پور - کریم احمدی(سعید واسلی"63") - محمد آبشک - مسعود ریگی - مهدی تر کمان(حمزه خضیراوی"72")  - علی خسرو نژاد - مهرداد رضایی

سرمربی: محمد ربیعی

 

   

 






نظـــرات شمـــا