کد خبر: 4677
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 مهر 1396 - 10:00   27 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مطلب جالب اینستاگرامی شیخ خدری نماینده مردم بوشهر و گناوه و دیلم!

به گزارش ورزش بوشهر؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم شریف بوشهر گناوه و دیلم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی در خصوص ورود به عرصه مشكلات تيم فوتبال استقلال تهران را گذاشته اند. اگر چه ترديدي نيست كه مردم حوزه انتخابيه شما نيز بعضا هوادار يكي از دو تيم سرخابي پايتخت هستند اما مگر مشکلات حوزه های انتخابیه خود را حل نموده اید؟

سوالاتی ذهنمان را درگیر می کند شیخ عزیز استقلال و مشكلاتش مهم هستند اما آيا مهم تر از حوزه انتخابیه شما؟ چرا بدون تحقیق رأی به وزیر دادید آنهم بدون یک مخالف!

آیا خبری از وضعیت باشگاه پرسپولیس گناوه و همچنین وضعیت ورزشگاه گناوه دارید؟ می دانید ایرانجوان هفتاد ساله از چه مشكلات حقوقي رنج می برد؟ می دانید ایرانجوان مردمی تک و تنها میان خود و وعده های توخالی اسیر شده است؟ می دانید چرا فوتبال بوشهر در کما به سر می برد؟ از فوتبال ديلم چه خبر؟ چرا فوتبال در حوزه انتخابیه حضرتعالی حال روز خوبی ندارد؟ چه برسد به دیگر ورزشها!

اصلا فوتبال و ورزش به کنار، از اوضاع شهرهاي حوزه انتخابيه تان چه خبر؟ مشكل اشتغال بخصوص اشتغال بومي ها در عسلويه حل شد؟ آیا ته لنجي به سرانجام خوبي رسيد؟ و صدها مورد دیگر که بدون جواب مانده است. شیخ عزیز حکایت شما حکایت آن ضرب‌المثل معروف است که «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است».

ممنون که به فکر پایتخت نشینان هستید اما مردم حوزه انتخابیه شما باید به پایتخت بروند تا مشکلاتشان حل شود.

 






نظـــرات شمـــا