کد خبر: 31660
تاریخ انتشار: جمعه 11 بهمن 1398 - 19:30   31 January 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ۱۲ یا ۱۳ بازی دیگر باقی مانده و ما باید امیدوار باشیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسعود پورمحمد بعد از تساوی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش و تمرین‌های زیادی برای کسب هر سه امتیاز این مسابقه انجام داده بودیم ولی میسر نشد که بتوانیم هر سه امتیاز خانگی این مسابقه را کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: گلی که گل‌گهر به تیم ما زد هم ضربه سر اول و هم ضربه سر دوم بازیکن این تیم در آفساید بود ولی داور این گل را صحیح اعلام کرد و فقط می‌توانم بگویم که نباید ناامید شویم.

وی بیان کرد: ۱۲ یا ۱۳ بازی دیگر باقی مانده و ما باید امیدوار باشیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم و امیدوارم هواداران‌مان نیز از تیم حمایت کنند و به تیم و بازیکنان و کادرفنی روحیه بدهند.

پورمحمد در خصوص صحنه‌ای که توپ به تیرک برخورد کرد و برگشت گفت: این توپ گل نشد و توپ از خط رد نشده بود. کادرفنی جدید تفکرات جدیدی را به تیم منتقل کرده است و به نظرم زمان می‌برد تا به شرایط خوبی برسیم و در بازی با ذوب آهن نیز ما تیم دوم در لیگ برای تعداد پاس‌هایی که دادیم بودیم و این پیشرفت تیم را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نیز خیلی قشنگ روی زمین بازی کردیم و تیم گل گهر فقط برنامه‌اش روی توپ‌های بلند بود و روی ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بودند.

پورمحمد در خصوص محسن فروزان گفت: وی به تیم اضافه شده است و در حال حاضر یک آسیب دیدگی جزئی از ناحیه دست دارد و فکر می‌کنم از دو هفته آینده بتواند کامل در اختیار تیم باشد و تمرینات‌اش را انجام بدهد.






نظـــرات شمـــا