کد خبر: 31663
تاریخ انتشار: جمعه 11 بهمن 1398 - 20:21   31 January 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در رختکن فیلم را دیده‌ایم و گل تیم گل‌گهر آفساید بود و اشتباهات داوری به ضرر تیم ما بوده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ نیما انتظاری بعد از تساوی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعا ما از این تساوی راضی نیستیم هواداران نیز ناراحت بودند به هرحال روش بازی ما نسبت به نیم فصل اول تغییر کرده است و یک استراتژی جدید مربی جدید تیم ما دارد و بیشتر فوتبال روان و روی زمین در دستور کار تیم ما است.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: قطعا زمان می‌برد تا این روش به خوبی اجرا شود و اگر دقت کرده باشید در بازی با ذوب آهن و در نیمه دوم برتری زیادی نسبت به این تیم داشتیم و امروز نیز تیم گل‌گهر فقط از ابزار توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و راهی دیگر برای گل زدن به تیم ما نداشتند.

وی بیان کرد: نسبت به مدت زمانی که مربی جدید در پارس جنوبی آمده، انصافا فوتبال روان و بهتری داریم ارائه می‌دهیم. ما به این سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتیم و همه چیز فراهم بود و باید بیشتر تلاش و دقت کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز را کسب کنیم.

انتظاری با اشاره به گلی که گل‌گهر به ثمر رساند، گفت: فیلم این گل را در رختکن دیده‌ایم و گل این تیم به ما آفساید بود. ما در یک مسابقه فوتبال با همه داریم می‌جنگیم و داوران نیز اشتباهاتی داشته‌اند و دیگر توان نداریم که این مسائل نیز روی دوش‌مان باشد و امیدوارم داوران دقت خود را بیشتر کنند و حق تیم پارس نیست که با این همه مشکلات، اشتباهات داوری نیز اضافه شود.






نظـــرات شمـــا