کد خبر: 31717
تاریخ انتشار: جمعه 18 بهمن 1398 - 18:48   7 February 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی علیرغم مشکلاتی که تیمش در طول هفته با آن مواجه بود در نهایت موفق به کسب یک امتیاز خارج از خانه حساس مقابل سایپا شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، پارس جنوبی با توجه به مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، هفته سختی را پشت سر گذاشت و افاضلی نتوانست تمرینات تاکتیکی کاملی را برای آماده سازی تیمش در نظر بگیرد. با این حال آنها با ارائه یک نمایش خوب برابر سایپا در نهایت با یک امتیاز تهران را ترک کردند.


سرمربی پارس جنوبی بعد از تساوی در این بازی گفت: نفرات جدیدی به تیم اضافه شده و من هم باید شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کنم که این نیاز به زمان دارد. از روندی که تیم دارد اما رضایت دارم. خصوصا اینکه این بازی خارج از خانه برای ما بود. بچه ها هم کم کم به دنبال آشنایی با شرایط هستند. گرفتن تیم در میانه فصل سخت است و همیشه هم کار سخت با من است. از بچه ها کاملا رضایت دارم با توجه به شرایطی که داشتیم.
افاضلی در خصوص با خطر سقوط پارس جنوبی با توجه به رتبه این تیم و مشکلاتی که وجود دارد گفت: من این خطر را حس نمی‌کنم. در این سال ها تیم هایی داشتم که فشار زیادی روی آنها بود. اگر بتوانیم شرایط مناسبی برای بازیکنان شکل دهیم که تمرکزشان روی فوتبال باشد قطعا بهتر از نیم فصل نتیجه خواهیم گرفت.


وی در ادامه درباره تاثیر حضور اسکوچیچ روی سکو و تماشای عملکرد دو تیم گفت: در بین دو نیمه متوجه این موضوع شدم و سعی کردم درباره آن با بازیکنان صحبتی نشود چرا که به اندازه کافی اتفاقاتی حول تیم هست که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنانم شود. اگر در شرایط عادی بودیم قطعا آن را می گفتم تا بازیکنان انگیزه بیشتری داشته باشند. اینکه ایشان آمده و بازی ها را می بیند که روند نرمال است و خوشحالم که برای دفعه اول برای بازی ما بود. امیدوارم ایشان در کارشان موفق باشد. مهم ترین چیز برای ما فوتبال ملی است و باید کاری کنیم مردم خوشحال شوند. آقای اسکوچیچ به عنوان مربی تیم ملی تلاش خواهد کرد از مرحله اول عبور کند و تیم را بالا ببرد و امیدوارم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.






نظـــرات شمـــا