کد خبر: 37979
تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 18:08   28 April 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ احتمال دارد کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دستور ابطال کارت بازی نفراتی را بدهد که نیم فصل به پارس جنوبی پیوستند.

به گزارش "ورزش بوشهر"، باشگاه پارس جنوبی یکی از بدهکارترین تیم های فوتبال ایران محسوب می شود؛ این باشگاه از سال های گذشته و همین امسال بدهی های زیادی به بازیکنان و مربیان و اعضای کادر اجرایی سابق خود دارد و در چنین شرایطی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اقداماتی را انجام داده است.

 

پارسی ها در نیم فصل رقابت های لیگ برتر چکی به مبلغ یک میلیارد تومان به عنوان ضمانت به کمیته تعیین وضعیت دادند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برسانند و کارت بازی شان صادر شود. از این رو کمیته تعیین وضعیت یکماه به مدیران پارس برای پرداخت بدهی هایشان زمان داد اما تاکنون به غیر از دو سه نفر بدهی های بسیاری باقی مانده و مدیرعامل باشگاه نیز اقدامی در این باره انجام نمی دهد.

 

از این رو کمیته تعیین وضعیت ظاهرا تصمیم جدیدی درباره پارس جنوبی گرفته؛ مسئولان این کمیته و جمشید نورشرق رییس آن قصد دارند کارت بازی نفرات جدید این تیم که در نیم فصل اضافه شدند را باطل کنند تا این نفرات در شروع دوباره لیگ نتوانند برای تیم شان به میدان بروند.

 

نکته قابل توجه این است که بازیکنان تازه وارد پارس جنوبی نیز گلایه های زیادی از مدیرعامل باشگاه دارند و گفته می شود مرادی از مدت ها قبل حتی پاسخ تلفن آنها را نیز نداده است.

 

از آنجایی که تعداد بازیکنان جدید پارس که نیم فصل قرارداد بستند کم هم نیست احتمالا شاهد اتفاقات عجیبی در این باره خواهیم بود. به نظر می رسد مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی باید فکر اساسی به حال بدهی های این باشگاه کند. پارس از لیگ نوزدهم نیز بدهی های زیادی به کادرفنی سابق خود و البته اماکن مشخص رفاهی دارد و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.






نظـــرات شمـــا