کد خبر: 37981
تاریخ انتشار: سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 17:46   28 April 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید قرار شده پانزدهم اردیبهشت جلسه بگذارند و در این رابطه تصمیم‌گیری و به ما هم اعلام کنند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سعید مسیگر در رابطه با صحبت‌های مبنی بر واگذاری باشگاه شاهین بوشهر اظهار کرد: ابتدای فصل هم نمی‌توانستیم تیم‌داری کنیم و شاهین طبق قانون نباید زیر نظر شهرداری ادامه می‌داد اما با صحبت‌هایی که انجام شد یک مجوز یک ساله گرفتیم تا از کمک شهرداری بهره‌مند شویم.

 

او ادامه داد: گمانه‌زنی‌های مختلفی در این رابطه شده اما فعلا صحبت خاصی نشده و روی هدفمان تمرکز کرده‌ایم و برای ماندن تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم و به مساله واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم چرا که شاهین یک باشگاه پر طرفدار است و متکی به شخص نیست و مطمئن باشید به مشکلی  برنخواهد خورد.

 

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که درباره "وضعیت لغو یا ادامه لیگ بسته پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه دادید؟" عنوان کرد: ما در این خصوص نامه نگاری کردیم و گفتیم ابتدا اولویت سلامتی باید در نظر گرفته شود اما به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چرا که به زودی موج دوم این بیماری آغاز خواهد شد.

 

او اضافه کرد: اگر قرار بر ادامه بازی‌هاست هیچ هراسی نداریم. اتفاقا باید بگویم تعطیلی لیگ به ضرر ما بود و فوتبال و سلامت دو مساله کاملا جداست. فعلا قرار شده پانزدهم اردیبهشت جلسه بگذارند و در این رابطه تصمیم گیری و به ما هم اعلام کنند و ما هم با یک برنامه‌ریزی مناسب تمریناتمان را آغاز می‌کنیم.

 

مسیگر درباره قرارداد میشو کریستیچوویچ گفت: ابتدا که قرار نبود لیگ تعطیل شود ما شرایط خوبی داشتیم و از کار او هم راضی هستیم چرا که با مربی‌گری او تیم دوم جدول در نیم فصل دوم هستیم. اکنون معلوم نیست برای حضور در لیگ برتر باید برنامه‌ریزی کنیم یا لیگ یک. اگر بنا را بر این بگذاریم که در لیگ برتر خواهیم ماند، تلاش می‌کنیم تا او ماندنی شود چرا که تا امروز هر دو طرف متعهد به قرارداد بوده اند و میشو ارتباط خوبی با باشگاه داشته است.






نظـــرات شمـــا