کد خبر: 41102
تاریخ انتشار: سه شنبه 10 تیر 1399 - 23:10   30 June 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ با توجه به نیامدن میشو به ایران شنیده می‌شود کریمیان گزینه اصلی برای ادامه کار شاهین در لیگ برتر می باشد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ این مربی بی نام و نشان که مدتی است خود را با تیم شاهین بر سر زبان‌ها انداخته است در هفته‌هایی که به عنوان مسئول فنی هدایت این تیم را بر عهده داشت عملکرد بدی از خود به جا نگذاشت. از طرفی، بازیکنان و اعضای تیم فوتبال شاهین ارتباط خوبی با او دارند چراکه این مربی کنار دانش فنی، عملکرد خوب تاکتیکی دارد و از کاریزمای خوبی نیز برخوردار است به طوری که خیلی از بازیکنان در اظهاراتشان مدعی شدند کریمیان شخصیت سرمربیگری تیم شاهین را دارد.

 

حالا چرا با وجود اینکه این مربی که از مدت‌ها کنار تیم شاهین بوده است، با عبدالله ویسی کارکرده و مدتی نیز دستیار میشو بود را به عنوان سرمربی قبول ندارند، سوال بزرگی است. بدون شک مهرداد کریمیان یکی از بهترین گزینه‌ها در چند هفته باقی مانده لیگ برتر برای تیم شاهین است. این مربی از تک تک بازیکنان شناخت کافی دارد، با محیط بوشهر آشناست و می‌تواند در بحث فنی و روانی بهترین تاثیر را در این تیم بگذارد.

 

البته در پایان دیدار شاهین مقابل نفت مسجد سلیمان اندک هواردای که در بیرون ورزشگاه حضور داشتند خیلی از حضور کریمیان بعنوان مرد شماره یک نیمکت این تیم راضی نبودند حالا چرا چنین تفکری وجود دارد مطمئنا خود فوتبالدوستان بوشهری و مخصوصا هواداران این تیم بهتر می دانند. 






نظـــرات شمـــا