کد خبر: 41233
تاریخ انتشار: پنج شنبه 2 مرداد 1399 - 23:15   23 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ بلافاصله پس از گل آرمان رمضانی، تیم فوتبال شاهین در دقیقه 72 موفق شد بازی را دوباره به تساوی بکشد.

   

به گزارش "ورزش بوشهر"، پیروزی شاهین بوشهر در این مسابقه می توانست این تیم را به جمع تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند، بازگرداند، اما در روزی که گل گهر از ماشین سازی سه امتیاز گرفت و 25 امتیازی شد و پیکان و پارس جنوبی جم هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند، این تیم در خانه مقابل سایپا به تساوی یک بر یک دست یافت تا حالا 5 امتیاز با تیم دوم جدول که پیکان با 23 امتیاز است، فاصله داشته باشد و شانس بسیار کمی برای بقا در بازی های پیش رو، حداقل روی کاغذ برای این تیم در نظر گرفته شود. اما برای سایپا که در دقیقه 69 این مسابقه گل اول بازی را توسط آرمان رمضانی به ثمر رساند و دو دقیقه بعد گل تساوی را از روی نقطه پنالتی توسط میلاد صارمی دریافت کرد، این تساوی چندان هم بد نیست. این پنجمین تساوی پیاپی سایپا با ابراهیم صادقی در شروع دوباره مسابقات است و آنها حالا با 24 امتیاز شانس بقای زیادی برای خودشان قائل هستند؛ البته که رقابت آنها با تیم پیکان و چند تیم بالای سرشان در 4 هفته باقی مانده دیدنی و حساس و نفس گیر است.

 

شاهین شهرداری بوشهر – سایپا تهران؛ ورزشگاه شهید مهدوی؛ بدون تماشاگر

تیم داوری: حسین زیاری – حسن ظهیری – هادی طوسی – عبدالنبی پورخلف ناظر: سعید بطحائی

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر

 

ابوالفضل درویش وند، دانیال مومنی (68 - بهمن سالاری)، میلاد صارمی، حسن نجفی، محمد سلطانی مهر، رزاق پور، غلامعلی تبار، بهروز نوروزی فرد ( 75 گادرانی) امیرحسین موسی زاده (86 شهاب کرمی)، مصطفی احمدی(68 - اسماعیل شریفات)، علیرضا ابراهیمی.

سرمربی: مهدی پاشازاده

 

 

ترکیب سایپا:

 

منادی، ابوالفضل جلالی، روزبه شاه علیدوست، مجید علی یاری، آرمین سهرابیان، مرتضی آقاخان ( 85 کمال الدین نیک خوی ) ، صادق بارانی ( 90 عارف حاجی عبدی)، آرمان رمضانی، رضا جعفری ( 77 حسین کامیاب)، سعید محمدی فر، طاها شریعتی.

سرمربی: ابراهیم صادقی

 

کارت زرد

 

امیرحسین موسی زاده دقیقه 35 دانیال مومنی دقیقه 38 محمد سلطانی مهر دقیقه 60 شاهین شهرداری بوشهر

 

روزبه شاه علیدوست دقیقه 38 رضا جعفری دقیقه 76 سایپا

 

شرح گل

 

سایپا (1-0): ارسال دقیق بازیکن سایپا از سمت راست خط هجومی سایپا روی سر آرمان رمضانی آمد و این بازیکن در دقیقه 68 با تسلط گل اول بازی را ثبت کرد.

 

شاهین بوشهر (1-1): بلافاصله پس از گل آرمان رمضانی، حسن نجفی بازیکن شاهین بوشهر به محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد و با خطای آقاخان متوقف شد تا داور در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد. میلاد صارمی پشت این ضربه ایستاد و علیرغم اینکه منادی به درستی جهت توپ را تشخیص داده بود، در دقیقه 72 گل تساوی را ثبت کرد.

 

شرح بازی

 

در این نیمه تیم فوتبال شاهین نمایش بهتری از میهمان خود داشت و چند بار می توانست با ضربات دانیال مومنی و میلاد صارمی به گل برسد ولی بازیکنان این تیم با بی دقتی موقعیت های ویژه ای را از دست دادند. در سوی مقابل سایپا مانند 4 بازی گذشته با هدف کسب حداقل امتیاز تلاش کرد و در 45 دقیقه اول به هدف خود رسید.

در نیمه دوم سایپا نمایش بهتری از تیم میزبان ارائه کرد و توانست روی ضربه سر آرمان رمضانی به گل اول بازی برسد ولی این گل خیلی زود با یک ضربه پنالتی پاسخ داده شد تا بار دیگر بازی در دقیقه 71 به تساوی کشیده شود. در ادامه شاهد یک بازی احساسی از سوی تیم میزبان بودیم و تعویض های زیادی نیز انجام شد ولی سایپا که تساوی نتیجه ای خوبی برایش محسوب می شد، انسجام دفاعی خود را به خصوص در دقایق پایانی حفظ کرد و با یک امتیاز از بوشهر به تهران بازخواهد گشت.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه 6: حمله شاهینی ها با ضربه دانیال مومنی می رفت که به گل اول بازی تبدیل شود ولی منادی با واکنشی بسیار خوب این تیم را مهار کرد و به کرنر فرستاد.

 

دقیقه 7: شوت بازیکن شاهین بوشهر با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد.

 

دقیقه 22: ضربه میلاد صارمی پس از برخورد به مدافعین سایپا راهی کرنر شد.

 

دقیقه 33: ارسال جعفری بازیکن سایپا به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

دقیقه 41: دانیال مومنی در موقعیت تک به تک با منادی قرار گرفت ولی ضربه او به زاویه بسته بود و توپ بار دیگر توسط این دروازه بان راهی کرنر شد.

 

دقیقه 43: ضدحمله سریع بازیکنان شاهین بوشهر با تعلل بازیکنان این تیم تنها به یک اوت ختم شد.

 

دقیقه 44: ضربه میلاد صارمی از محوطه شش قدم با بی دقتی محض به بیرون زده شد تا بهترین موقعیت بازی تا اینجا برای تیم میزبان از دست رفته باشد.

 

دقیقه 48: سایپا در خروح اشتباره درویشوند صاحب موقعیت بسیار خوبی شد ولی به نتیجه نرسید. در ادامه روی یک ضربه ایستگاهی ضربه سر مهاجم سایپا با فاصله راهی اوت شد.

 

دقیقه 54: ضربه محمد صادق بارانی از پشت محوطه جریمه زده شد و با واکنش درویشوند راهی کرنر شد.

 

دقیقه 61: ارسال کات بک سایپایی ها از سمت راست خط دفاعی شاهین می رفت که این تیم را به گل اول برساند ولی توپ از چند بازکن رد شد و در نهایت توسط شاهینی ها دفع شد.

 

دقیقه 67: ضربه رزاق پور از فاصله ای دور زده شد و مقابل منادی به زمین خورد ولی این دروازه بان روی توپ اثری نصفه و نیمه گذاشت و از باز شدن دروازه اش جلوگیری کرد.

 

حاشیه:

 

* در ابتدای بازی مراسمی یادبوی برای عبدالحسین پوربهی پیشکوست شاهین درنظر گرفته شده بود.

 

  

* شاهینی ها با دریافت 49 گل بدترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را به خودشان اختصاص داده اند.

 

* حامد فلاح زاده که از روی سکوها بازی را تماشا می کند، به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

 

* پاشازاده با انجام دو تعویض تهاجمی امیدوار به کسب سه امتیاز بازی در 20 دقیقه پایانی بود. 

 

* داور در وقت های اضافی یکی از اعضای کادر فنی شاهین بوشهر را از روی نیمکت اخراج کرد.






نظـــرات شمـــا