کد خبر: 42335
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 مرداد 1399 - 18:40   17 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: همسر سرمربی ماشین‌سازی در سازمان لیگ مشغول به کار است و بیشترین دسترسی را به همه کمیته‌ها دارد، همین موضوع جواب خیلی از سوالات را می‌دهد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ عرفان جم رتبه در خصوص اظهارات هومن افاضلی و اینکه وی مدعی شد داور بازی با پارس جنوبی به ضرر ماشین سازی سوت زده است اظهار داشت: هومن افاضلی استاد من است و افتخار می‌کنم که نیم فصل با او کار کردم،هیچ وقت علیه نه او صحبت نکرده‌ام و نه به خودم اجازه دادم حرفی در مورد وی بزنم اما در بازی با ماشین‌سازی پنالتی واضح برای تیم ما در دقیقه 95 گرفته نشد، آن پنالتی از کره ماه هم مشخص بود و به خاطر همان صحنه آقای افاضلی اخراج شد. کمترین حق ما از آن بازی اعلام پنالتی در آن صحنه بود چون 2 پنالتی روی گودرزی و آریا کیا برای تیم ما در آن مسابقه گرفته نشد.

 

وی افزود: ما در این بازی متضرر شدیم ولی به احترام افضالی و کادر فنی حریف هیچ مصاحبه‌ای علیه ماشین سازی انجام ندادیم و سرمان به کار خودمان بود. ما روی تیم خودمان کار می‌کنیم و تلاشمان را می‌کنیم ولی این نمی‌شود که ما فقط به تیم‌های دیگر بچسبیم و فقط در مورد آنها حرف بزنیم. مگر در بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی با اشتباهات داوری 3 امتیاز تقدیم ماشین‌یازی نشد؟

 

مربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد:مگر 2 گل سالم ذوب‌آهن در آن بازی نزد؟اگر 3 امتیاز این بازی از ماشین‌یازی کسر می شد سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر قطعی بود ولی ما هیچ حرفی نزدیم.متاسفانه در مورد مسائلی که نباید صحبت شود الان حرف زده می‌شود. در بازی با ماشین سازی علنی حق ما خورده شد ولی ما احترام گذاشتیم و هیچ حرفی نزدیم اما این دلیل نمی‌شود متضرر نشده باشیم.

 

وی ادامه داد: همسر سرمربی ماشین‌سازی در سازمان لیگ مشغول به کار است و بیشترین دسترسی را به همه کمیته‌ها دارد، همین موضوع جواب خیلی از سوالات را می‌دهد. به نظرم وقتی شرایط اینگونه است بهتر است دوستان در خیلی وارد سکوت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

 

جم‌رتبه تاکید کرد: در بازی با فولاد از داوری گله‌مند هستیم، داور به وفور به بازیکنان و کادر فنی ما کارت زرد نشان می‌داد، تمام صحنه‌های 50،50 به سود فولاد زده می‌شد. کمیته داوران باید حواسش به همه این مسائل باشد تا خدای ناکرده حقی از تیمی ضایع نشود./فارس






نظـــرات شمـــا