کد خبر: 42361
تاریخ انتشار: شنبه 1 شهریور 1399 - 15:20   22 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی ایران جوان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بازی ما برابر مس شهربابک تشریفاتی بود ایجاد انگیزه بین بازیکنان جوان بسیار سخت بود. تیم حریف تیم متحول و پرقدرت گ گروه ما بود که در دور رفت با اینکه بازی‌مان با تساوی به پایان رسید اما آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از دیدار برابر مس شهربابک اظهار داشت: با توجه به شرایطی که پس از تعطیلات بیماری کرونا در تیم ما حاکم و تمرینات ما تعطیل شده بود در این مدت سعی کردیم تیم را شکل دهیم. تنها مشکل‌مان این بود که با کمبود شدید بازیکن مواجه بودیم.

 

قنبری افزود: با توجه به اینکه بازی ما برابر مس شهربابک تشریفاتی بود ایجاد انگیزه بین بازیکنان جوان بسیار سخت بود. تیم حریف تیم متحول و پرقدرت گ گروه ما بود که در دور رفت با اینکه بازی‌مان با تساوی به پایان رسید اما آنها نشان دادند که تیم خوبی هستند.

 

سرمربی ایران‌جوان بیان داشت : پیش بینی می کردیم که بازی امروز بازی خوبی از آب درآید ما در بازی امروز ۹ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و بازیکنانی را در این مسابقه بازی دادیم که شاید حتی در لیگ استان هم به میدان نرفتند.

 

وی ادامه داد : از بازیکنان جوان زیادی می توانستیم در این بازی استفاده کنیم اما شرایط مسابقه به گونه ای رقم خورد که نباید گل های بیشتری را دریافت می کردیم. تیم ما امروز شانس کمتری برای گلزنی داشت چرا که انگیزه کافی برای انجام مسابقه نداشتیم.






نظـــرات شمـــا