کد خبر: 42371
تاریخ انتشار: شنبه 1 شهریور 1399 - 20:18   22 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: سقوط پارس جم و شاهین بوشهر از لیگ برتر فوتبال کشور به هیچ وجه دلایل مالی نبوده و باید پاسخ مسئله را در جای دیگری جست.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ عباس برزگرزاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در خصوص تیم پارس جم استاندار حمایت‌های بی دریغی داشتند تا جایی که به منظور رفع موانع قانونی جهت کمک به این تیم در ۱۵ بهمن ماه با رئیس قوه قضاییه مکاتبه کردند.

 

وی یادآورشد: در این راستا استاندار بوشهر ۱۰ میلیارد تومان فقط در فصل جاری برای این تیم از وزارت نفت در این شرایط کسری بودجه اعتبار جذب کردند آن هم در شرایطی که دستگاه‌های نظارتی هم ایرادات قانونی خودشان را داشتند.

 

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: یکی از مسائل و موضوع‌هایی که به صورت مستمر از جمله مباحث هفتگی برنامه های مدیریتی این استان بود رفع و دفع مانع از سر راه نمایندگان استان در لیگ برتر فوتبال کشور بود.

 

برزگرزاده ادامه داد: هر آنچه که تهیه آن به عنوان بستر مناسب فعالیت این دو تیم لازم بود توسط استانداری صورت پذیرفته ولی دخالت در نوع مدیریت و گزینش‌ها نه تکلیف استانداری است و نه شان آن به عنوان یک نهاد حاکمیتی است.

 

وی ادامه داد: تزلزل در تصمیم گیری، عدم مدیریت ورزشی و روانی از موجبات سقوط این دو تیم ارزشمند در لیگ برتر بوده است.

 

برزگرازده اظهارداشت: تعارفات را باید کنار نهاد چرا که با رفاقت محوری یک تیم اداره نمی‌شود.

 

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: مدیریت باشگاه ورزشی لوازمی دارد که متاسفانه برخی که از آن بی بهره بودند در راس نشستند و مدیران مدبر این حوزه را به گوشه‌ای راندند.

 

برزگرزاده ادامه داد: امیدوارم از این اشتباهات که هم تاوانش و هم جبرانش بسیار سخت است درس بگیریم و در آینده با لحاظ رویکردهای دقیق و خارج از حب و بغض ها دوباره شاهد افتخار آفرینی باشگاه‌های ورزشی استان باشیم .






نظـــرات شمـــا