کد خبر: 42409
تاریخ انتشار: جمعه 7 شهریور 1399 - 19:30   28 August 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی به اظهارات کذب و غیرمنصفانه امین منوچهری بازیکن تیم پارس جم توضیحات زیر منتشر كرد؛

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ عبدالرحيم خطيب از سرمايه هاي ورزشي شهرستان جم و استان بوشهر است كه در تنگناهاي مالي كه باشگاه پارس جنوبي پشت سر گذاشته با صرف هزينه هاي شخصي همت كرده تا نقصان يا خللي در اردوهاي تيم پارس بوجود نيايد.

 

در نيم فصل با نظر كادرفني وقت آقاي منوچهري كه يكسال در هيچ تيمي بازي نكرده بود به تيم پارس جنوبي اضافه شده و بدليل مشكلات مالي كه براي باشگاه نفتي از جمله پارس بوجود آمده بود، در پرداختي هايش به بازيكنان مشكلاتي داشته اما در هزينه هاي پيشتيباني با اقامت در بهترين هتل شهرهاي ايران سعي كرديم بدون هيچ مشكلي تيم را روانه مسابقات كنيم.

 

ايوب چراغي سرپرست اين تيم كه بدليل ابتلا به بيماري كرونا نتوانست در چند بازي آخر تيم را همراهي كند، آقاي عبدالرحيم خطيب به دليل علاقه و دغدغه ايي كه براي تيم شهرش داشت تا آخرين لحظه پاي كار بود، براي آقاي منوچهري زيبنده نيست كه با چنين ادبياتي به پيشكسوتان فوتبال و بزرگ تر از خود بي احترامي كند، آقايان چراغي و خطيب در روزهاي سختي پاي مشكلات اين تيم مانده اند و از اعتبار و وجود خود براي تيم محبوبشان هزينه كرده اند تا امروز در دل هوادران اين باشگاه جاي بگيرند.

 

مبلغ ٩٠٠ ميليوني كه در كانون هواداران وجود دارد بدليل تعهد پرداخت به طلبكاران باشگاه براي باز كردن پنجره نقل و انتقالاتي در نيم فصل بوده و امكان برداشت از آن حساب مقدور نمي باشد.

 

آقاي منوچهري در تيم بزرگي مثل استقلال بازي كرده و عنوان بازيكن حرفه ايي يدك مي كشد، مايه تعجب و تاسف است كه ايشان با انتقاد از برنامه غذايي تيم چنين صحبت مي كند، برنامه غذايي تيم توسط پزشك تيم چيده مي شود و پيشتباني تيم هم سعي كرده از بهترين رستوران ها برنامه غذايي را تدارك ببيند.

 

لازم به ذكر است در مدت زمان حضور آقاي خطيب هيچ مبلغي به عنوان تنخواه بحساب سرپرست تيم واريز نشده بود و ايشان براي رفع مايحتاج تيم سعي كرده با هزينه كرد شخصي امور پيشتيباني را انجام دهد.

 

باشگاه پارس جنوبي ضمن تشكر و قدراني از زحمات بي شائبه آقايان عبدالرحيم خطيب و ايوب چراغي در فصل فوتبالي گذشته، اميدواريم بازيكنان باتجربه كه بايد الگوي فوتباليست هاي جوان باشد، با رعايت انصاف و جوانمردي و حفظ حرمت پيشكسوتان فضاي فوتبال كشور را زيباتر كنند.






نظـــرات شمـــا