کد خبر: 42420
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 18:35   2 September 2020
ارسال به دوستان
الف الف

خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر گفت:

به گزارش "ورزش بوشهر"، فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر در مصاحبه ای با اشاره به هزینه های انجام شده در فصل گذشته برای شاهین اینطور توضیح داد: نصف سال گذشته و از محل ارزش افزوده فقط 30 میلیاردتومان به شهرداری بوشهر داده اند. درحالی که ما طی این مدت 60 میلیاردتومان حقوق پرداخت کرده ایم و باید بگویم با جان کندن شهرداری را سرپا نگه داشته ام.

 

فردین خورشیدیان افزود: شهرداری 200 میلیاردتومان دیون دارد و خدا می داند از فکر این وضعیت شب ها خواب آسوده ای ندارم. دیروز پیمانکار پسماند شهر خواستار 3 میلیاردتومان افزایش قرارداد بابت تغییر حقوق سالجاری کارگران شده، یا پیمانکار پایش تصویری شهر هم گفته اگر 800 میلیون بدهی اش داده نشود، دوربین ها را باز می کند و می برد. یا بابت آسفالت های سالیان قبل 20 میلیارد بدهی داریم، بدهی تیم شاهین در لیگ برتر و سنوات قبل هم 9 میلیاردتومان است.

 

وی با بیان اینکه برخی اوقات تیم شاهین مسابقه داشته و به دلیل اینکه می گفتند بازیکن وارد زمین نمی شود ناچار شده از پول آسفالت به این تیم دادیم، افزود: من با مشقت شهرداری را سرپا نگه داشته ام. شما ببیند از وقتی چک های مانده در گاوصندوق شهرداری را به بانک برده یا برای عوارض برخی ادارات اجراییه صادر شده، این دستگاهها با شهرداری کج شده‌اند و نیروهای شان را که کمکی برای شهرداری بودند بیرون کشیده اند، اما با این وجود برای پیگیری مطالبات شهرداری مصمم هستیم.






نظـــرات شمـــا