کد خبر: 42583
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 مهر 1399 - 23:55   6 October 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ وزارت کشور با تیمداری شاهین شهرداری بوشهر موافقت کرد.

  

 به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومي باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، با پیگیری‌های مستمر عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر ، خارک ، گناوه و دیم در مجلس شورای اسلامی موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین شهرداری بوشهر در رقابتهای لیگ دسته یک اعلام شد.

 

بر اساس همین گزارش ، در جلسه ای که دقایقی پیش با حضور نماینده مجلس ، سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه و خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم و خسرو باباچاهی عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شد در خصوص تیمداری شاهین شهرداری بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

 

لازم به ذکر است ، پس توافقات حاصل شده ظهر امروز مجوز کتبی وزارت کشور روز شنیه صادر خواهد شد و طبق هماهنگی های بعمل آمده مقرر شد با برگزاری نشست استاندار و سرپرست شهرداری بوشهر در خصوص بودجه تیم و موافقت های لازم و همچنین کمک گرفتن از دیگر منابع مالی بودجه تیمداری شاهین شهرداری در فصل جدید دقیقا تعیین خواهد شد.

 

در همین راستا اقدامات مستمر نمایند مجلس و همچنین استاندار بوشهر و مجموعه شهرداری در ساماندهی تیم شاهین شهرداری برای فصل جدید جای تقدیر و تشکر ویژه دارد و امید این حمایت ها همچنان ادامه یابد تا رضایتمندی هواداران همیشه همراه شاهین حاصل شود.






نظـــرات شمـــا