کد خبر: 42593
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 مهر 1399 - 01:00   11 October 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ خرمزی نشان داده است که اعتقاد زیادی به جوانهای این دیار کهن دارد، پس بازیکنان جوان بایستی فرصت بدست آمده را غنیمت شمارند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ تقریبا یه دهه پیش بود فصل 90-89 که خرمزی سرمربی ایرانجوان شد و تیمی متشکل از جوان های جویای نام بوشهری و چند بازیکن باتجربه راهی لیگ یک کرد و تا یک قدمی لیگ برتر رفت اما متأسفانه دستهای پشت پرده نگذاشتند. بازیکنانی نظیر ابراهیم صالحی، مهدی چاهکوتاه زاده، صادق گشنی، محسن فیاض بخش و... که رهسپار لیگ برتر شدند. 

حالا بعد از گذشت ده سال بار دیگر خرمزی سکاندار این تیم شد و باز هم همان رویه را در پیش گرفته است تا بار دیگر نسل جدیدی را به فوتبال بوشهر و کشور معرفی کند.

مطمئنا بیشتر از همه، جوانهای بوشهری از حضور مجدد خرمزی خوشحال هستند زیرا که خوب می دانند در این دوران که تا دلال و لابی نداشته باشی نمی توانی بجایی در فوتبال برسی یکی هست که دیدگاه دیگری دارد و هنوز هستند کسانی که فوتبال را برای فوتبال و دل مردم می خواهند. انتخابی که انگیزه را در جوانهای بوشهری دوباره زنده کرد تا دیگر پشت خطی بازیکنان پیرمرد غیربومی که فقط بدنبال ریال هستند نباشند. 






نظـــرات شمـــا