کد خبر: 43604
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 مهر 1399 - 10:36   20 October 2020
ارسال به دوستان
الف الف

مرد شریف و مهربان شاهین به رحمت ايزدي پيوست.

   

زنده یاد اکبر کللی که از اواخر دهه پنجاه فعالیت خود را در باشگاه شاهین بوشهر با سمت های مختلف از جمله معاون باشگاه ، مسئول امور مالی، سرپرست، عضو هیات مدیره، قائم مقام باشگاه و ... آغاز و ادامه داد و در سال ۱۳۸۵ به کار اداری خود در باشگاه پایان داد اما به عنوان یک پیشکسوت و هوادار هیچگاه از کنار تیم محبوبش و هواداران صدیق شاهین دور نبود.

 

 زنده یاد کللی در کنار رفیق فابریک هایش حسی کعبی ، حاج احمد گزی ، حاج رضا عبداله زاده، ناصر رفیعی ، خسرو باباچاهی ، رضا غنی زاده ، عزیز نیک زات ، رحیم وفایی ، محمدرضا محمدی ، جلال غریب زاده احمد رزمی ، زنده یادان عباس سالار پور ، هوشنگ ثابت ، احمد تورانی ، غلامرضا بوالخیری و .... و سرباز مخلص زنده یادان زنگویی و پوربهی و افشار حدود ۳ دهه وجود و زندگیش بی منت وقف تداوم نام بزرگ شاهین کرد و در گفته هایش هواداران شاهین را نگین های بی جانشین باشگاه شاهین معرفی می کرد.

 

در ضمن ایشان بیش از ۴۰ سال نیز به عنوان رییس ، معاون و کارمند در بانک‌های صادرات و ایران زمین بوشهر خدمت کرد.

 

این مرد متعصب ، مهربان و همیشه خندان شاهین را به معنای واقعی کلمه و یک مکتب بزرگ دوست داشت و حاضر نبود با سنگین ترین شکست ها نیز از تیم محبوبش رو برگرداند و این مهم را به نزدیکان و دوستانش بخوبی آموزش داده بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی ورزش بوشهر این ضایعه دردناک را تسلیت عرض می نماید. روحش شاد و یادش گرامی






نظـــرات شمـــا