کد خبر: 45655
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 آبان 1399 - 19:01   8 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم توضیحاتی در خصوص شرایط این تیم به هواداران داد.

  

به گزارش ورزش بوشهر ؛ هواداران پارس جنوبی جم نسبت به عملکرد باشگاه در جذب بازیکنان و کسب نتایج ضعیف در دیدارهای دوستانه ابراز نارضایتی کردند که ایوب چراغی سرپرست این تیم توضیحاتی در یکی از گروه های مجازی به هواداران داد.

 

وی ابتدا با اعلام اینکه تیم پارس جم حدود یک ماه هست که برای لیگ دسته اول شروع به کار کرده اظهار داشت: در بحث یارگیری به محضر شما بزرگان عرض کنم بازیکنانی که مدنظر سرمربی بوده و به ما معرفی شده مذاکره کرده ایم و جذب تیم شدند.

 

چراغی ادامه داد: تیمی مثل مس کرمان به بازیکنی که سال گذشته در لیگ برتر با پارس جم بوده و ما ۲۵۰ میلیون با او قرارداد بسته ایم امسال در لیگ یک ۸۵۰ میلیون قرارداد بسته است . البته در این مدت بازیکنان خوبی جذب تیم شده و منتظریم بازیکنانی که موفق به حضور در لیگ برتر نمی شوند را جذب تیم کنیم و هنوز هم فرصت هست. در تلاش هستیم تیمی آبرومند روانه مسابقات کنیم.

 

سرپرست تیم پارس جنوبی درباره نتایج کسب شده در دیدارهای دوستانه گفت: عملکرد تیم در این بازیها خوب بوده و در تلاشیم در پست هایی که ضعیف هستیم با جذب بازیکنان با کیفیت تیم را تکمیل کنیم. انشالله با یاری خدا و حمایت شما عزیزان بتوانیم تیمی آبرومند روانه بازی ها کنیم.

 

وی در خصوص اعتراض هواداران به نتیجه تساوی مقابل منتخب اسلامشهر که روز گذشته کسب شد بیان داشت: نفرات اصلی در بازی با نود ارومیه حضور داشتند که در روز بازی با تیم اسلامشهر ریکاوری کردند. همچنین تا دقیقه ۷۰ که حاجیوند در دروازه بوده تیم با نفرات ذخیره بازی کرده و سه بر صفر جلو بوده ولی از آن دقیقه به بعد چند بازیکن تستی وارد بازی شدند که کم تجربه بودند و نتیجه سه بر سه شد./اف سی پارس جم






نظـــرات شمـــا