کد خبر: 45681
تاریخ انتشار: پنج شنبه 22 آبان 1399 - 23:40   12 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

مهدی قایدی به رغم حضور کوتاه مدت در ترکیب تیم ملی در بازی با بوسنی یکی از بازیکنان برتر میدان بود. به این دلیل که زننده گل دوم تیم ملی بود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، گل او در دقایقی که تیم بوسنی برای جبران گل خورده تلاش می کرد کار بوسنی را تمام کرد. اما گلی که مهدی در این بازی به ثمر رساند از آن دسته گل هایی است که کمتر در بازی های داخلی زده می شود. استپ در مسیر حرکت بعدی و ضربه سر ضرب به توپ آنهم با پای مخاف نشان می دهد مهدی قایدی به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده است. مهدی که برای اولین بار توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شد حالا یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی بشمار می رود. او اگر در ترکیب ثابت تیم ملی بازی نکند بدون شک همانند دیدار با بوسنی یکی از گزینه های تعویض اسکوچیچ خواهد بود. مهره ای برای تغییر نتیجه بازی. این اتفاق کمی برای مهدی قایدی نیست. 

 

مهدی قایدی دراین بازی نشان داد مهمتر از دقایق حضور در میدان تاثیرگذاری در ترکیب تیم است؛ خوشبختانه سبک بازی مهدی به نسبت گذشته تغییر کرده است. او معمولا در هر بازی ای که به میدان می رود یا گل می زند و یا پاس گل می دهد. نمونه اش در فصل گذشته لیگ برتر که بهترین پاسور شد و یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر بود. دعوت از او به اردوی تیم ملی و در ادامه بازی دادن به مهدی یکی از بهترین تصمیمات اسکوچیچ بود. او در میان مدافعان بوسنی توپ را به راحتی استپ کرد و با پای مخالف چنان ضربه ای به زاویه مخالف زد که از دست دروازه بان هیچ کاری بر نمی آمد. این بدون شک به خاطر اعتماد به نفس بالای مهدی است که بدان دست یافته.

 

او اکنون هم مهره گرانی برای تیم آبی و هم برای تیم ملی است. مهره ای که درست و به موقع با حاشیه ها خداحافظی کرد و حالا تنها به یک چیز فکر می کند. درخشش در ترکیب استقلال و تیم ملی. مهدی این روند را دنبال کند که محتمل است به موفقیت های بیشتری دست خواهد یافت. موفقیت هایی که شاید اکنون برای او قابل حدس نباشد. گل مهدی جدا از این مسایل یک گل مدرسه ای و درس خوب برای مهاجمان بود. توپ در منطقه یک سوم دفاعی باید بلافاصله و بدون معطلی به سمت دروازه استپ شود و آنی به توپ ضربه زد. صدم ثانیه در گل زنی تاثیر گذار است چون همین قدر غفلت به تیم مدافع اجازه بازیخوانی و دفع توپ را می دهد.






نظـــرات شمـــا