کد خبر: 45713
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1399 - 11:26   17 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

سرمربی تیم شاهین بوشهر می‌گوید تا نیم فصل رقابت های لیگ یک به دنبال حفظ تیمش در جایگاهی مطلوب است.

  

 به گزارش ورزش بوشهر؛ کمالوند درباره شرایط شاهین بوشهر قبل از شروع رقابت های لیگ یک بیان کرد: واقعیت این است که ما تمام تلاشمان را کردیم تا در مدت زمان محدودی که داریم یک تیم خوب را آماده و روانه مسابقات کنیم اما مشکلات زیادی داشتیم. همانطور که می‌دانید به غیر از دو سه نفر سایر بازیکنان فصل گذشته جدا شده بودند و مجبور بودیم یک تیم جدید را آماده کنیم. تاکنون حدود ۱۰ جلسه تمرین کردیم که این تمرینات هم بیشتر به انتخاب بازیکنان گذشته است.

 

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای بازیکنان جذب شده قائل هستم اما باید بگویم زمانی یارگیری را شروع کردیم که بسیاری نفرات مطرح تر به تیم های دیگر رفته بودند و به نوعی بازیکنانی که باقی مانده بودند را جذب کنیم. شاید اگر زودتر کارمان را شروع می‌کردیم می‌توانستیم نفرات بهتری را هم به خدمت بگیریم.

 

سرمربی شاهین همچنین گفت: با وضعیتی که الان تیم ما دارد، تمام هدفمان این است که تا نیم فصل یک تیم خوب را بسازیم و جایگاهی آبرومند برایش کسب کنیم و بعد از آن با تقویت تیم در نیم فصل شرایط بهتری را رقم بزنیم.

 

کمالوند ادامه داد: از مردم فهیم بوشهر و هواداران شاهین می‌خواهم در این شرایط سخت کمک حالمان باشند. با حمایت این عزیزان می‌توانیم روزهای خوبی را در کنار هم داشته باشیم اما باید فرصت کافی به این داده شود چراکه همانطور که گفتم ما بسیار دیرشروع کردیم و مشکلات متعددی را هم داشتیم.

 

سرمربی شاهین بوشهر در پایان افزود: قبول مسوولیت در اینچنین شرایطی واقعا سخت بود اما با توکل به خدا اطمینان دارم وضعیت تیم بعد از سه ، چهار بازی اول رو به رشد خواهد بود./ورزش سه






نظـــرات شمـــا