کد خبر: 45722
تاریخ انتشار: سه شنبه 27 آبان 1399 - 21:10   17 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

دو بازیکن بوشهری موفق شدند دو پنالتی برای تیم های خود خلق کنند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ ،صنعت نفت آبادان امروز در دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود که این دیدار با برتری دو بر یک صنعت به پایان رسید.

 

حسین پورامینی و ابراهیم صالحی از ابتدا در ترکیب پیکان حضور داشتند و کامل بازی کردند.صالحی در دقیقه ۲۲ برای تیمش پنالتی گرفت.

 

علی خرم آبادی بازیکن گناوه ای صنعت نفت که بعنوان سهمیه زیر 23 سال می باشد از دقیقه 69 وارد بازی شد و اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام داد. خرم آبادی در دقیقه ۷۵ برای تیمش پنالتی گرفت تا صنعت توسط طالب ریکانی به گل تساوی برسد.

 

در دقیقه 20 این دیدار ابراهیم صالحی در پشت محوطه جریمه صنعت با خطا سرنگون شد که ضربه ایستگاهی پیکانی ها بعد از برخورد به مدافعین راهی کرنر شد.

 

ابراهیم صالحی که لحظاتی قبل ضربه ایستگاهی گرفته بود، در دقیقه 22 پس از نفوذ در محوطه جریمه صنعت نفت و در برخورد با امید حامدی‌فر نقش بر زمین شد تا محمدحسین ترابیان، داور مسابقه اعلام پنالتی کند و حجت حق وردی کاپیتان پیکانی ها این توپ را تبدیل به گل کند.

 

در دقیقه 54 ابراهیم صالحی در محوطه جریمه صنعت نفت روی زمین افتاد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

در دقیقه 69 نفوذ مجید عیدی از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت و پاس در عرض او توسط ابراهیم صالحی زده شد که پس از واکنش تماشایی دروازه بان صنعت و برخورد به تیر، توپ توسط مدافع صنعت از روی خط دفع شد و در ادامه ضربه پورامینی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 علی خرم‌آبادی، مهاجم تعویضی آبادانی‌ها با سرعت وارد محوطه جریمه صنعت نفت شد که علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان پیکان با بی‌احتیاطی روی او خطای پنالتی کرد.

 

در دقیقه 90، صالحی با ضربه سر بازیکن پیکان را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که ضربه سر این بازیکن به تیرک عمودی دروازه صنعت نفت اصابت کرد و به بیرون رفت.






نظـــرات شمـــا