کد خبر: 45791
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 آذر 1399 - 18:20   29 November 2020
ارسال به دوستان
الف الف

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوم رقابت های لیگ یک مقابل میزبان خود مس کرمان تن به شکست داد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ هر دو تیم در حالی به  مصاف هم رفتند که که در هفته اول به تساوی دست یافته بودند. مسی ها که فصل گذشته تا یکقدمی لیگ برتر آمده بودند برای فصل جدید نیز خیلی زود استارت کار خود را زدند و تیمی برای صعود بستند. شاگردان محمدرضا مهاجری در نیمه اول چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتند؛ که هر دفعه با درخشش ایمان صادقی دروزاه بان شاهین و یا مدافعان شاهین روبرو شدند. در این بین شاگردان کمالوند صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ای شدند که آنها هم به گل ننشست تا هر دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم اما بالاخره پیمان میری مهاجم فصل گذشته آلومینیوم اراک که در نیمه اول هم چند بار روی دروازه شاهین خطرساز شده بود، موفق شد، گل اول بازی را برای نارنجی پوشان کرمانی ثبت کند. محمد پورمحمد بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان با نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شاهین بوشهر، ارسال دقیقی برای میری داشت و این بازیکن که از قامت بلندی هم ندارد، با یک ضربه سر دروازه شاگردان کمالوند را باز کرد.

در ادامه بازی باز هم این مس کرمان بود که نمایش بهتری از شاهین بوشهر داشت و پیش از اینکه در دقیقه 87 سجاد بیرانوند شوت رمضانی مهاجم شاهین را دفع کند، چند موقعیت دیگر هم برای مس از دست رفته بود.

آماده سازی شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان دو رویه کاملا متفاوت داشت؛ مهاجری خیلی زود به اردوی مس اضافه شد و تمرینات آماده سازی را زیر نظر گرفت و حالا تیمش با 4 امتیاز شرایط خوبی در جدول پیدا کرده است؛ در سوی دیگر اما کمالوند که در روزهای انتهایی پیش فصل و پس از حل مشکلات مالی شاهین به این تیم اضافه شد، حالا از دو بازی یک امتیاز کسب کرده و کار سختی در ادامه رقابت‌ها خواهد داشت.

شاهین شهرداری بوشهر با قبول این شکست با همان یک امتیاز در جمع قعرنشینان قرار گرفت.






نظـــرات شمـــا