کد خبر: 48956
تاریخ انتشار: سه شنبه 9 دی 1399 - 23:00   29 December 2020
ارسال به دوستان
الف الف

هواداران ایران جوان بوشهر به مصوبه ناچیز شورای شهر بوشهر واکنش تندی نشان دادند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ دقایقی از انتشار خبر مصوبه 600 میلیون تومانی ایران جوان بوشهر نگذشته بود که شاهد واکنش تند هواداران ایران جوان بوشهر در فضای مجازی بودیم.

هواداران این باشگاه مردمی این مصوبه ناچیز را توهین بزرگی به باشگاه 70ساله خود دانسته اند و از تبعیض های شورا بشدت گلایه مند بودند.برخی از هواداران از مسئولین خواستند که یک ریال از این مصوبه را هم دریافت نکنند. برخی دیگر هم نسبت به مصوبات اندک سالهای اخیر شورا که تا به امروز سیر نزولی داشته است اعتراض داشتند. هواداران ایران جوان همچنین با اعتراض به رهن خانه 650 میلونی برای شهردار و قیاس با مصوبه 600 میلیونی برای این تیم مردمی شدیدا به تبعیض ها اعتراض داشتند. برخی نیز معتقد بودند که این مصوبه طنز تلخی بر سرنوشت تلخ فوتبال بوشهر می باشد.

این در حالیست که از مصوبه 700 میلیونی قبلی شورا 300 میلیون از آن هنوز باقیمانده است و هیچ خبری از پرداخت آن نیست! معلوم نیست که آیا همین مصوبه 600 میلیونی هم به سرنوشت مصوبه قبلی دچار می شود یا خیر؟

تورم امروز و مصوبه 600 میلیونی از سوی شورا کمی عجیب بود و هر چقدر هم چرکه را بالا و پایین کنید ناچیز بودن این مصوبه بیشتر و بیشتر نمایان می شود.






نظـــرات شمـــا