کد خبر: 50137
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 14:35   3 February 2021
ارسال به دوستان
الف الف

بر اساس ادعای باشگاه نساجی در دیدار لیگ برتر امیدهای کشور بین امید نساجی و پارس جنوبی سرمربی تیم مازنی مصدوم و راهی بیمارستان شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، رضا تقوی مدیر اجرایی آکادمی باشگاه نساجی مازندران در این باره می گوید: یکسری از عوامل باشگاه پارس جنوبی جم که روی سکو هم حضور داشتند، به سرمربی تیم ما حمله و فحاشی کردند و متاسفانه کتف ابراهیم مرادی به‌شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد. قطعاً در مراجع ذی‌صلاح از باشگاه پارس جنوبی شکایت خواهیم کرد. به‌راستی گرفتن امتیاز در یک بازی چقدر می‌تواند ارزش داشته باشد که سرمربی حریف را راهی بیمارستان کنیم؟ در هفته گذشته هم در تبریز سر تیم جوانان ما را بریدند که نماینده فدراسیون که خود نیز آذری‌زبان بود، بعد از بازی به رختکن ما آمد و عذرخواهی کرد.

 

مدیر اجرایی آکادمی باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: اگر قرار باشد این‌گونه رفتارها در بازی‌های رده‌های پایه ادامه داشته باشد، چه انتظاری از آینده فوتبال کشورمان خواهیم داشت؟ وقتی اصول اولیه اخلاقی و انسانی در این رقابت‌ها رعایت نمی‌شود و بازیکنان را با چنین فضاهایی روبرو می‌کنیم، در سال‌های آینده وقتی این بازیکنان در رده بزرگسالان بخواهند بازی کنند، چه انتظاری می‌شود از آنها داشت؟ اگر فدراسیون و دستگاه ورزش بخواهد فوتبالی سالم و توام با اخلاق را برای سال‌های آینده شاهد باشد، با چنین اتفاقاتی که در بازی‌های پایه مشاهده می‌کنیم، به هیچ عنوان انتظار شرایط ایده‌آل را نباید داشته باشیم. مسئولان سازمان لیگ باید برخورد جدی و محکمی نسبت به این اتفاقات داشته باشند. باید نتیجه این بازی سه بر صفر به‌سود نساجی اعلام شود تا دیگر تیمی به خود اجازه ندهد که سرمربی حریف را مورد ضرب و شتم قرار دهد.انتظار تصمیم سریع و محکم از سوی مسئولان انظباطی و اخلاق فدراسیون داریم تا شرایط فوتبال پایه‌ها از این وضعیت بغرنج و تاسف‌آور، خارج شود.

 

در این بازی تیم پارس جنوبی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.






نظـــرات شمـــا