کد خبر: 50141
تاریخ انتشار: جمعه 17 بهمن 1399 - 11:38   5 February 2021
ارسال به دوستان
الف الف

برازجان در مسابقات فوتسال شرکت توزیع نیروی برق استا بوشهر برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ صحبت یک تورنمت است که چندین سال است بین کارکنان زحمتکش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در دهه ی مبارک فجر جهت ایجاد جوی سالم و شاد و حفظ آمادگی و تندرستی کارکنان برگزار می شود.  این دوره مسابقات که بنام  بیاد و خاطره زنده یاد حاج مجید چاهی بخش مزین  و نامگذاری شده بود . با هیجان و شور خاصی برگزار می شود تمامی مسئولان از مقامات ارشد تا بخش خدمات و حراست حضور گرم و قابل ستایشی دارند و این حضور تب و تاب بازی ها را بالا می برد. 

 

۱۶ بهمن ماه , این ماراتن زیبا  با وقفه ای یکساله به دلیل ویروس منحوس کرونا در مرحله ی نیمه نهایی و فینال به میزبانی برازجان برگزار شد ,

 

تیم مدیریت برق برازجان در یک بازی حساس و فینالی زود رس مقابل تیم واحد ستادی صف آرایی کرد که در وقت قانونی با تساوی یک بر یک کار به ضربات پنالتی کشید,که در پایان این برازجان بود که پیروز و به بازی نهایی رسید. 

 

در دیگر بازی نیمه پایانی نیز تیم نواحی دشتستان با مدیریت برق بوشهر یک رو در رو شد و در یک بازی پایاپای در نیمه ی دوم به گل برتری دست یافت و با حفظ همین تک  گل خود ,پا به فینال مسابقات گذاشت.

 

بازی رده بندی بین ستاد و مدیریت یک بوشهر برگزار شد و نیمه ی اول با حساب ۳ بر صفر به سود بوشهر یک به پایان رسید اما در نیمه ی دوم تیم ستاد به خود آمد ,و  ۲ گل از ۳ گل خورده را جبران کرد ولی بازی با نتیجه ی ۳ بر ۲ به سود مدیریت یک بوشهر به پایان رسید تا مقام سوم را بدست بیاورد.

 

تیم برازجان که قهرمان ۳ دوره ی متوالی بود در بازی فینال با وجودی که نیمه اول را با نتیجه خیره کننده پنج بر یک به پایان برد, اما در پایان  با نتیجه پنج بر چهار تیم خوب نواحی دشتستان را شکست داد تا باز هم شاهد چهارمین قهرمانی پیاپی تیم برق برازجانی باشیم  تا با این مقام , پوکر قهرمانی خود را تکمیل کنند.

 

در ضمن کاپ قهرمانی توسط مهندس زنده بودی  سرپرست محترم شرکت توزیع برق در حضور خانواده زنده یاد چاهی بخش به تیم قهرمان اهدا گردید.

      






نظـــرات شمـــا