کد خبر: 50183
تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 بهمن 1399 - 13:48   11 February 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تیم پارس جنوبی با وجود حضور در لیگ یک باز هم برای تامین هزینه های خود با مشکل مواجه شده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، گفته می شد با حضور پارس جنوبی در لیگ یک این تیم دیگر مشکلی برای تامین هزینه های خود نخواهد داشت چرا که بر اساس قانون پارس جنوبی نمی تواند برای تیم در لیگ حرفه ای هزینه کند اما همانند گذشته مشکلی برای پرداخت دستمزدها در لیگ یک نخواهد داشت اما خبرهایی که اکنون از این تیم به گوش می رسد نا امید کننده است. با وجود اینکه بخشی از دستمزدها پرداخت شده باشگاه برای تامین هزینه های جاری با مشکل مواجه است چرا که با تزریق بودجه جدید مواجه نشده است. 

 

هر وقت صحبت از مشکلات مالی تیم های نفتی به میان می آید گفته می شود چندین میلیارد تومان برای تامین هزینه های تیم تصویب شده است اما قانون اجازه واریز پول به صورت مستقیم به حساب باشگاه ها را نمی دهد و ظاهرا این پول ابتدا باید به حساب اداره کل ورزش استان و در ادامه به حساب باشگاه واریز شود. این مشکل برای تیم های نفتی در لیگ برتر هم وجود دارد و بی تعارف نتیجه گیری این تیم ها را تحت الشعاع قرار داده است. این در حالی است که در ابتدای فصل وزیر نفت قول داده بود این فصل تیم های نفتی مشکلی برای تامین هزینه های خود در لیگ برتر و لیگ یک نخواهند داشت. 

 

در حالی که دیگر وزاتخانه های دولتی براحتی هزینه تیم های خود در لیگ برتر و لیگ یک را براحتی پرداخت می کنند مشخص نیست چرا قانون به وزارت نفت اجازه هزینه برای تیم های نفتی در لیگ برتر و لیگ یک را نمی دهد و به همین بهانه ای در گذشته ای نزدیک شاهد نابودی یکی از تیم های قدیمی و بازیکن ساز تهران یعنی نفت تهران بودیم.






نظـــرات شمـــا