کد خبر: 50284
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 اسفند 1399 - 17:24   1 March 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ایرانجوان بوشهر 1 نفت و گاز گچساران 0

برد شیرین و نفس‌گیر شاگردان خرمزی در جدال شش امتیازی

هفته یازدهم لیگ دسته دوم کشور گروه اول

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان که بر خلاف گذشته هفته ی آرام و بدون تنشی را پشت سر گذاشته بود و با برگزاری تمرینات منظم بدنیال گرفتن هر سه امتیاز این دیدار خانگی بود تا به وضعیت خودش در جدول سر و سامانی دهد. 

 

شاگردان خرمزی در نیمه اول صاحب مطلق توپ و میدان بودند و هافبک‌های ایرانجوان کار را دست گرفته بودند که ماحصل آن خلق موقعیت‌های خوب بود. تا اینکه در دقیقه 39 بازی مهدی چاهکوتاه زاده روی یک ایستگاهی ضربه ای استادانه به سوی تیم مهمان نواخت اما تیر دروازه مانع شکل گیری یک گل زیبا شد اما در ریباند حمید نوری موفق شد توپ را به تور بچسباند تا ایرانجوان نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم ایرانجوان کمی عقب نشست تا از فضاهایی که نفت و گاز در در حمله بوجود می آورد بهره ببرد و همینطور هم شد اما با بی دقتی فرصت‌ها از دست رفت. هر چه از زمان بازی می گذشت توان بدنی  ایرانجوانی ها تحلیل می رفت. تا اثرات تعطیلی تمرینات حالا خود را بیشتر نشان دهد. هر چند خرمزی با تعویض هایی که کرد بدنبال جبران انرژی تحلیل رفته تیمش بود. نفتی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند هر چه به پایان بازی نزدیکتر میشدند خطرناک‌تر بودند و در دقایق آخر تیم ایران‌جوان را تا دهانه دروازه خودی عقب نشانده بودند و در همین لحظات صاحب چندین موقعیت عالی شدند و قرمزپوشان خیلی خوش شانس بودند که بازیکنان نفت بی دقت بودند و یکی پس از دیگری توپها را در یک قدمی دروازه از دست می دادند تا در نهایت ایرانجوان به سه امتیاز حیاتی این دیدار خانگی که از نان شب هم واجب تر بود دست یافت. و با 12 امتیاز به وضعیت خود در جدول سروسامانی بدهد. 






نظـــرات شمـــا