کد خبر: 50338
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 اسفند 1399 - 20:45   14 March 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با جذب حامی مالی بخشی از مشکلات باشگاه ایرانجوان حل شده ولی مشکلات مالی همچنان دامن‎گیر این تیم است.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ محمد میهن دوست روز یکشنبه پس از برتری ۳ بر ۲ تیمش برابر ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران افزود: با ورود حامی مالی یک سری از مشکلات مالی باشگاه برطرف شد ولی برای حل کامل مشکلات مالی باید تا نیم فصل دوم صبر کرد تا باشگاه تعهدهای خود را اجرایی کند.

 

وی بیان کرد: باشگاه باید در اولویت نخست با حل مشکل مالی بازیکنان کنونی را نگه دارد و سپس به فکر تقویت تیم برای نیم فصل دوم باشد تا به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.

 

میهن‌دوست ادامه داد:تیم ایرانجوان مشکل مالی دارد و فشار مالی در کنار فشار بازی باعث می‎ شود تا در داخل زمین روی رفتار بازیکن تاثیر بگذارد که این مهم در بازی امروز ایرانجوان برابر ملی حفاری اهواز نیز رقم خورد.

 

وی گفت: به طور حتم رفتار بازیکن ایرانحوان تبعات تنبیهی برای وی دارد و باتوجه به اخلاق محور بودن خرمزی به عنوان سرمربی تیم به طور جدی با وی برخورد خواهد شد.

 

میهن‌دوست در ارتباط با بازی تیمش برابر ملی حفاری اهواز اظهار داشت: ایرانجوان در این بازی ابتدا پیش افتاد و در ادامه ملی حفاری اهواز موفق به زدن گل مساوی شد ولی با این وجود ایرانجوان به گل دوم و در بهترین موقع به گل سوم دست پیدا کرد.

 

وی افزود: به طور طبیعی حریف نیز برای جبران گل‎های خورده به ایرانجوان فشار می‏ آرود ولی ایرانجوان در خط دفاعی موفق ظاهر و توانست راه حمله حریف را ببندد و در نهایت پیروزی میدان شود.

 

میهن‌دوست در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار اظهارداشت: عملکرد تیم داوری خوب بود ولی در چند صحنه که شامل اتفاقات عادی فوتبال است اعتراض‏‌هایی به نحوه قضاوت داور وجود داشت که شاید در بزرگ‏ترین مسابقه‌‏های فوتبال دنیا نیز چنین اعتراض‌‏هایی صورت گیرد






نظـــرات شمـــا