کد خبر: 50358
تاریخ انتشار: شنبه 7 فروردین 1400 - 15:40   27 March 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مربی دروازه بان هایی که الحق و الانصاف هر جا حضور داشته است دروازه بان آن تیم نقطه قوت بوده است.

به گزارش ورزش بوشهر؛ شهرام بوشهری متولد 54/3/22 می باشد. وی فوتبال خود را از باشگاه لیان محله بهبهانی زیر نظر مربیان بهرام عیسی زاده و علی ابن رومی شروع کرد. منتخب آموزشگاه ها، منتخب نوجوانان، منتخب جوانان و منتخب امید بوشهر. منتخب جوانان بوشهر زیر نظر آقای غریب زاده بود که پیشرفت وی از این دوره شروع شد.وی در رده جوانان هم منتخب جوانان بوشهر و هم گلر لیان که در همان سال به مخابرات شده بود حضور داشت. تا اینکه از ایرانجوان که مربی آن اقای رسول حسن پور بود پیشنهاد آمد تا مسیر زندگی شهرام بوشهری از این پس رنگ قرمز بخود بگیرد. ایرانجوان زیر نظر مرحوم حاج مجید چاهیبخش و آقای حاج رسول حسن پور ، آقای معماری، حاج غلام چاهیبخش، حاجی حسین وردیانی پیگیری شد تا اینکه به خدمت انتظام اصفهان درآمد و یک سال هم برای امیدهای سپاهان زیر نظر آقای کربکندی و مقطعی نیز هم بزرگسالان سپاهان تمرین میکرد که عابدزاده هم در آنجا حضور داشت.

بوشهری دوباره بازگشت به ایرانجوان و بعد از آنهم به تیم پیروزی با مربیگری اقای فرهاد مشتری رفت. سال بعد آز آن نیز به کارگر بنه گز زیر نظر آقای کاظم دهبان و آقای امین نژاد کار کرد تا اینکه در سال 86 دوران بازیگری وی به پایان رسید.

شهرام بوشهری از سال 86 تا 91 بعنوان مربی دروازه بان کارگر بنه گز فعالیت کرد. بعد از آن نیز بمدت هفت سال است که مربی دروازه بان های ایرانجوان در لیگ یک و دو میباشد.

شهرام بوشهری طی این سالها دروازه بان هایی که زیر نظرش بودند همیشه نقطه قوت تیمشان قلمداد می‌شدند و سال بعد با پیشنهادی خوب به تیم های دیگر ملحق می‌شدند.

بوشهری با اینکه دروازه بانهایش طی این سالها در بورس بوده اند و تبدیل به چهره ای شده اند اما کمتر کسی از او نام برده است و تلاش های صادقانه او کمتر دیده شده است. تا بوشهری به کمترین حقش در فوتبال هم نرسد.

            






نظـــرات شمـــا