کد خبر: 50458
تاریخ انتشار: سه شنبه 24 فروردین 1400 - 16:20   13 April 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ بی شک استان بوشهر  و خصوصا دشتستان بزرگ از نظر استعدادهای فوتسالی و زیر ساخت های ورزشی سالهاست که پرچم استان را بالا نگه داشته اند، گرچه اهتزاز این پرچم برای مدت طولانی نیازمند صرف هزینه و اعتبارات است.

به گزارش ورزش بوشهر؛ بی شک استان بوشهر  و خصوصا دشتستان بزرگ از نظر استعدادهای فوتسالی و زیر ساخت های ورزشی سالهاست که پرچم استان را بالا نگه داشته اند، گرچه اهتزاز این پرچم برای مدت طولانی نیازمند صرف هزینه و اعتبارات است. به بیان دیگر مشکل بزرگ ما نبود اسپانسر جهت حمایت مالی تیم‌های حاضر در لیگ ها و شکوفایی استعدادهای پژمرده شده در سالن های شهر است. موضوع جذب اسپانسرینگ مقوله حساسی است که باید با استفاده از شیوهای نوین و صادقانه از آن برای ورزش استان بهره جست.

 

توسعه ورزش استان به معنای عام آن اراده جمعی و فراتر از سازمانی به نام ورزش و جوانان را می طلبد و با اعتبارات محدود و قطره چکانی در سال های اقتصاد مقاومتی به تنهایی نخواهیم  توانست در عرصه قهرمانی گام مستحکمی برداشت.

 

این امر فقط با ورود وهم افزایی خیرین و اسپانسرهای ورزشی به قهرمانی ختم خواهد شد.

 

اما از دیار دشتستان بزرگ کسانی هستند که در این امر  بدون چشم داشت و اتفاقا گمنام و مخلصانه وارد گود میشوند و در کنار تیمی از این خطه برای پیشرفت جوانان این دیار قدم برداشته و با وجودی که هیچ سود مادی عائدش نخواهد شد معنویت و پیشرفت جوانان را به اهداف دنیایی ترجیح داده است تا بخشی از هزینه های نماینده استان و شهرستان دشتستان در لیگ دوم کشور با تقبل کند.

 

محسن قاسمی، صاحب برند بسته بندی محصولات خرمای مشیر دالکی مردی از دیار دالکی ,آستین های خود را بالا زده تا با حمایت از تیم فوتسال  مشیر این شهر، دل این جوانان را خوشحال و سهمی حتی ناچیز در پیشرفت این عزیزان داشته باشد.

 

باید قدر  انسان های از این جنس همچون محسن قاسمی را دانست، که در ایام بی اعتنایی و کم لطفی به ورزش همچون شیر سینه خود را سپر کرده تا بتواند نام شهر خود را در سطح کشور بدرخشاند. 

خداوند اجر، پاداش و عزت دنیا و آخرت را نصیب تان کند

      

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مشیر دالکی






نظـــرات شمـــا