کد خبر: 52774
تاریخ انتشار: سه شنبه 15 تیر 1400 - 21:30   6 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ پولدار شدن ایرانجوانی ها به لطف مهدی طارمی در شرایطی می باشد که مسئولان این باشگاه سکوت کرده اند و حتی خبر می رسد هزینه سفر تیم به اهواز برای مسابقات امروز مقابل ملی حفاری با پیگیری کادر فنی فراهم شده است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ خبر می رسد پیگیری های بین المللی باشگاه ایرانجوان بوشهر برای دریافت حق رشد مهدی طارمی از پورتو به نتیجه رسیده و مبلغ قابل توجهی از باشگاه پرتغالی نصیب بوشهری ها شده است.

 

اما نکته جالب ماجرا آنجاست که مسئولان باشگاه ایرانجوان یا هیات فوتبال در این خصوص سیاست سکوت در پیش گرفته اند.

 

پیگیری های خبرنگار «خلیج فارس» حکایت از آن دارد که بابت حق رشد مهدی طارمی، باشگاه پورتو ملزم به پرداخت حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان شده که اخیرا 450 میلیون تومان آن هم به حساب مدیریت باشگاه ایرانجوان واریز شده است.

 

گویا قسط دوم این مبلغ نیز بابت بدهی های این باشگاه به فدراسیون فوتبال کسر می شود.

 

یک منبع آگاه در هیات فوتبال استان این موضوع را تایید کرده است.

 

اما پولدار شدن ایرانجوانی ها به لطف مهدی طارمی در شرایطی می باشد که مسئولان این باشگاه سکوت کرده اند و حتی خبر می رسد هزینه سفر تیم به اهواز برای مسابقات امروز مقابل ملی حفاری با پیگیری کادر فنی فراهم شده است.

 

مشخص نیست در این باشگاه هیات مدیره چه نقشی دارد که از اتفاقات و واریز این مبالغ بی اطلاع هستند یا آنکه مطلع شده ولی هواداران را نامحرم فرض کرده اند.

 

گفتنی است باشگاه ایرانجوان بوشهر طی سال های اخیر در چنبره مشکلات مدیریتی گرفتار شده، طوری که از لیگ یک به لیگ سه کشور سقوط کرد و با محرومیت فیفا برای یکی از تیم های بالاتر از ایرانجوان، قرمزپوشان بوشهری به لیگ دو برگشتند، مسابقاتی که هرسال مانند این فصل برای ماندگاری به دشواری افتادند.

 

منبع: خلیج فارس






نظـــرات شمـــا