کد خبر: 52802
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 - 23:10   12 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

در دقایق زیادی از مسابقه، ضعیف و پراشتباه بودیم؛

مهابادی: از مردم بوشهر عذرخواهی می کنم

ورزش بوشهر؛ سرمربی شاهین بوشهر پس از شکست سنگین برابر نماینده شیراز و از دست دادن شانس صعود، از مردم این شهر عذرخواهی کرد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"‌؛ داود مهابادی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت : واقعیت این است که فجر خیلی بهتر از ما بازی کرد و مستحق پیروزی بود. بچه های ما نسبت به بازی های گذشته، عملکرد خوبی نداشتند و دچار اشتباهات زیادی شدند. فجر هم از این اشتباهات نهایت استفاده را برد و به پیروزی رسید.

 

داوود مهابادی افزود : باید به مردم شیراز تبریک بگویم و فکر می کنم فجرسپاسی فاصله چندانی با صعود به لیگ برتر نداشته باشد. اما از مردم بوشهر عذرخواهی می کنم، چون بازیکنان ما نمایش خوبی انجام ندادند و در دقایق زیادی از مسابقه، ضعیف و پر اشتباه ظاهر شدیم.

 

کاپیتان و سرمربی سابق فجرسپاسی در خصوص داوری مسابقه نیز گفت : در نیمه دوم یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه فجرسپاسی اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. ایشان پس از بازی قسم جلاله خورد که آن برخورد خطا نبوده. اما در صحنه ای که دروازه بان ما اخراج شد، فکر می کنم مهاجم فجرسپاسی یکی دو متر در آفساید قرار داشت که از چشم کمک داور پنهان ماند. به جز این دو صحنه، قضاوت خوبی را از سوی تیم داوری شاهد بودیم.






نظـــرات شمـــا